Nekromanti Ett nytt äventyr

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Jag har efter mycket möda äntligen blivit klar med renskrivningen av ett äventyr till DoD 6:e utgåvan som jag tidigare har gjort. Jag tror inte att det ska finnas några oklarheter i äventyret, men om det finns sådana så vill jag gärna få reda på det. Kritik är också välkommet, men bara om det är befogat. Och om någon tycker om äventyret så vore det kul att få reda på det med :)
Här kan ni ladda ner filen: home.dal.net/zorakin/klostret.zip (alltså inget www)
Filen är en 687kb stor zipfil som innehåller en 16 sidor lång pdf-fil. Så man behöver Acrobat Reader 4.0 för att kunna läsa äventyret.
 
Joined
27 Nov 2000
Messages
936
Location
Vintergatan, Jorden, Europa, Norden, Sverige, Dala
Jodå...

...jag laddade hem det, fast jag inte har eller lirar dod6. Men som sagt jag älskar .pdf filer.

Du ville ha lite konstrutiv kretik, det ser mycket bra ut, men du kanske kunde lagt in nån bilde här och var, så blir det trevligare att läsa. Även om du inte kan rita själv så finns det miljon tals bilder på nätet som man får låna för privatbruk.

Annars ser det mycket häftigt och välgjort ut, fortsätt så!!!

"Oderint dum metuant"
"Låt dom hata, bara de fruktar"
 

Salir

Veteran
Joined
6 Nov 2000
Messages
129
Location
Västerås
lite mer bilder skulle vara bra (NT)

.

"You were not ment to be someone but to stay somewhere"
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Re: Jodå...

Tackar, tackar :)
Jo, du har rätt i att det skulle sett bättre ut med lite illustrationer. Men jag är kass på att rita, och jag var för otålig med att bli klart med äventyret för att orka fixa illustrationer överhuvudtaget :)
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Re: Jodå...

Får väl slänga in några i nästa äventyr, om det nu blir något...
Intresset verkar vara ganska svalt, och det känns ganska meningslöst att spendera dagar på att fixa ett äventyr om det ändå inte är några som kommer att spela äventyret.
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Vill bara tacka.

För äventyret, har laddat hem det men inte läst igenom det ännu och har därför inte kommenterat det. Tråkigt att du tycker du fått dålig respons, själv tycker jag det var kanon att du dela med av ditt äventyr och vore glad om du vill göra det i fortsättningen oxå inte minst för insirationens skull.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 
Joined
27 Nov 2000
Messages
936
Location
Vintergatan, Jorden, Europa, Norden, Sverige, Dala
Dålig respon, äh...

...det är bara för att en del laddar hem de, lirar det, och tycker det var skit trevligt, sen tänker dom inte mer på de. Dom glömmer/har inte tid att ge några kommentarer.

Lägg nu ner lite bilder, och fortsätt i samma stil och gör fler äventyr, tycker iallafall jag =)

"Oderint dum metuant"
"Låt dom hata, bara de fruktar"
 
Top