Nekromanti Etik?

ForgottenRealms

Veteran
Joined
17 Jan 2002
Messages
140
Vad sysslar ni med på forumet egentligen? Först så sparkar ni ut min kusin på livstid sedan tar ni bort mina trådar där jag försöker ge hans syn på det hela.

När jag, efter uppmaning från er själva, postar tråden på rätt forum som ni uppgav som orsak till borttagningen så tar ni alla fall bort tråden utan förklaring.

Vad sysslar ni med egentligen? Hört talas om etik någon gång?
 

ForgottenRealms

Veteran
Joined
17 Jan 2002
Messages
140
Skulle gärna vilja veta vem som tog bort min tråd med titel "Angående Caligulas försvarstal", tråden som Torbjörn postade med titel "Angående Caligulas försvarstal" samt varför dessa togs bort.
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,710
Location
Värnhem, Malmö
En banand postare är bannad. Förbjduen att lägga sig i forumets angelägenheter, oavsett om det är personligen eller genom ombud. Annars hade ju alla utslängda användare kunnat meddela sig via på forumet kvarvarande bekanta. Det är helt enkelt något som ligger i begreppet.

Och Torbjörns tråd är inte borttagen, enbart flyttad till Rollspel.nu-forumet.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Om Caligula vill fortsätta med sin kampanj mot forumets moderatorer så skulle jag rekommendera att han liksom Troberg la upp hela diskussionen på en egen hemsida. De här forumen är inte längre öppna för honom vilket betyder att han är tvungen att lägga upp sina argument någon annanstans.

Men personligen tror jag att det hursomhelst är en ganska fåfäng kamp som inte kommer att leda till något konstruktivt. Det är nog bättre att han acceptera den rådande situationen istället för att förvärra den.
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Svar på tal och låsning

Vad sysslar ni med på forumet egentligen? Först så sparkar ni ut min kusin på livstid sedan tar ni bort mina trådar där jag försöker ge hans syn på det hela.
Vi följer det reglemente som är uppsatt och som alla användare förbundit sig till att följa då de skapade sin användare. Där står reglerat vad som gäller och vilka bestraffningar som finns för att se till att detta reglemente upprätthålls.

Vi sparkade inte ut din kusin. Vi följde reglementet. Följer man det inte och bryter konsekvent mot det så bannas man. Det står också i reglerna. Din kusin är inte den enda som blivit bannad. Med all säkerhet inte den sista att bli bannad heller.

Dina trådar kring Caligula har alla innehållit hans ord, hans texter, hans åsikter, inte dina egna. Därmed tas de bort, därför att hans användare är bannad. Hans ord är inte välkomna här.

När jag, efter uppmaning från er själva, postar tråden på rätt forum som ni uppgav som orsak till borttagningen så tar ni alla fall bort tråden utan förklaring.
Du har missuppfattat allting om det är så du tror att det hela skall gå till. Får jag tipsa om att läsa det PM jag skickade till dig för några veckor sedan. Framförallt sista stycket.

Vad sysslar ni med egentligen? Hört talas om etik någon gång?
Vi upprätthåller det reglemente som du och din kusin förbundit er till att följa men som ni konsekvent brutit mot. Jo. Vi vet vad etik är.

[lösryckt från minnet]Vem var det som tog bort mitt inlägg och Torbjörns fråga om vart det tog vägen?
Det var jag. Då dessa inte följde reglementet enligt ovan. Ditt inlägg är inte synligt längre, likväl med alla andra inlägg du postat som varit skrivna av Caligula. Torbjörns inlägg flyttade jag till rätt forum. Det vill säga forumet för webbplatsen och inte Off Topic-forumet. Om du pekar dig fram till rätt forum hittar du hans inlägg där fullt synligt, läsbart och möjligt att replikera mot.

Nu låser jag denna tråd.
 
Top