Rangertheman
Myrmidon
Fast han skulle ju ändå bli "Stockholm" i statistiken...Men inte varbergarna (sitter här med en nu med lyckas inte övertala honom att backa).
Borde vara fler svenskar som köper Sirenens Klagan? Eller väntar man på retail för att slippa frakt. Eller så har man fullt upp med nuvarande EA i år framöver.
Förutom de anledningar som @luddwig tog upp, skulle jag inte bli förvånad om många inte har uppfattat att det finns ett svenskintresse i Kickstartern också. Och att det med tillräckligt stort intresse kan bli svenska Foundry-moduler.Borde vara fler svenskar som köper Sirenens Klagan? Eller väntar man på retail för att slippa frakt. Eller så har man fullt upp med nuvarande EA i år framöver.
Ja hittills är det bara ett par personer som nämnt att de vill ha svenska på VTT.Förutom de anledningar som @luddwig tog upp, skulle jag inte bli förvånad om många inte har uppfattat att det finns ett svenskintresse i Kickstartern också. Och att det med tillräckligt stort intresse kan bli svenska Foundry-moduler.
Alternativt så har de redan köpt/läst/spelat Sirenens klagan till Kopparhavets hjältar, är inte intresserade av Ereb Altor eller inte intresserad av tredjepartsprodukter. För vissa kan det nog också vara så att pengarna behövs till semesterkassan.
Nä. Ett argument mot är så klart att det är en enkel sak att omvandla spelvärden från det ena systemet till det andra. Det hade nog inte motiverat en backning i sig för mig. Å andra sidan tillkommer setting eftersom delar av Sirenens redan tillförts boxen. Så det gjorde den ändå intressant.Förutom de anledningar som @luddwig tog upp, skulle jag inte bli förvånad om många inte har uppfattat att det finns ett svenskintresse i Kickstartern också. Och att det med tillräckligt stort intresse kan bli svenska Foundry-moduler.