zonk
muterad
- Joined
- 10 Jan 2016
- Messages
- 3,866
Harlem shake Ereb style? Har hört att den där Harlem shake är det allra, allra senaste..Men vi är så dåliga på att dansa
Harlem shake Ereb style? Har hört att den där Harlem shake är det allra, allra senaste..Men vi är så dåliga på att dansa
Liiiite för modernt va?!?En six seven-edition som stretchgoal?
Då avbackar jag.En six seven-edition som stretchgoal?
Okok, kör en tung tung tung sahur-utgåva då!Liiiite för modernt va?!?
En tung vadförnått?Okok, kör en tung tung tung sahur-utgåva då!
Italian Brainrot, ååååEn tung vadförnått?
Berendian Brainrot heter det faktiskt...Italian Brainrot, åååå
Hade @verlandes. sagt det från början hade jag fattat!Berendian Brainrot heter det faktiskt...
Remuntran Brainrot menar ni väl?
Brp central?Ja det här är förstås något vi jobbat på en hel del, och vi tar gärna emot tips om fler kanaler och plattformar vi kan använda (just nu: Instagram, Facebook, Reddit, Discord (Dragonbane) och här. Vi har också lagt upp på rpg. net men utan egentligt gehör)
Har man ont i foten får man gnälla! Men jag rekomenderar verkligen att zooma in och förlora sig i vågskummet! Närvaron är otrolig!Gillar verkligen de nya omslagen som fångar känslan bättre än gammel-Elric, men... skulle gärna sett lite mer dramatisk färgsättning på Kopparhavsmodulen - den känns lite mer skissartad/blekare än de övriga omslagen av de små promobilderna att döma. T ex seglet kunde allt få något coolt passande "heraldiskt" mönster och sjön/himlen/sjöormen t ex lite mer detaljerad lyster. More cowbell!
/ja, vaddårå? Jag har faktiskt ont i en fot och måste gnälla av mig lite.