Nekromanti Era kulturyttringar

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
walium said:
Jag brukar ägna min fritid åt att sy kläder av ister och skrika obegriplig beatpoesi åt förbipasserande människor. Framförallt barnfamiljer.
Så det var du din jävel!?

//erik. vars barn fortfarande frågar varför farbrorn sa så konstiga saker
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Härligt!!! (Tänekr främst på första låten där)
Men... lite bättre mixat ljud, lite tajtare trummis och någon som faktiskt kan growla och inte lät som ett halvhest avlopp hade gjort det ännu härligare.
Men, du, tro inte att jag var ute efter att klaga nu, nej jag försökte bara ge rak och ärlig kritik. Annars var det bra, och mjo, man kan behålla det så där slitet också - det gör ju faktiskt inget, eftersom Venom ändock trots sin tarvliga tajthet, tack vare Abbadon, och något taskiga ljudkvalitet är och förblir ett utav världens bästa band! :gremlaugh:

Neat Records 4-ever!
 

GunBlade

Veteran
Joined
5 May 2008
Messages
116
Location
Borås
solvebring said:
Härligt!!! (Tänekr främst på första låten där)
Men... lite bättre mixat ljud, lite tajtare trummis och någon som faktiskt kan growla och inte lät som ett halvhest avlopp hade gjort det ännu härligare.
Men, du, tro inte att jag var ute efter att klaga nu, nej jag försökte bara ge rak och ärlig kritik. Annars var det bra, och mjo, man kan behålla det så där slitet också - det gör ju faktiskt inget, eftersom Venom ändock trots sin tarvliga tajthet, tack vare Abbadon, och något taskiga ljudkvalitet är och förblir ett utav världens bästa band! :gremlaugh:

Neat Records 4-ever!
Haha, tja. Hade vi fått tummen ur och lyckats spela in de nya låtarna innan vi lagt ner med bandet skulle det märkas en hel del skillnad. Sen är ingen av oss några vettiga studiomusiker än. Trummisen har spelat i två år och sångaren hade growlat ett år ungefär då vi spelade in. Nåja, nog med ursäkter nu, tack för kritiken :gremsmile:
 

GunBlade

Veteran
Joined
5 May 2008
Messages
116
Location
Borås
Här är en liveversion av Different Direction, vilket är mindre falsk och mer stämd än studioversionen XD
Ursäkta min sångröst, men jag kan inte sjunga. :gremtongue:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Men förutom rollspel så är jag säker på att ni skapar andra kulturella skatter
Well, jag skapar ju som sagt inget för egen maskin i rollspelsväg & sådant.. Dock så hoppas jag att man kan klämma in att man fotar i mångt & mycket på konvent, naturbilder & sådant. Så jag hoppas ju på att man kan klämma in det i kulturyttringsfloran.

/ Johan K, som snart ska fixa pizza... \o/
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Mekar ihop låtar av olika slag i min lilla studio. Lite mp3or finns på brynolf.com. Webdesign är jag mindre kompetent på som ni kanske ser.
 

GunBlade

Veteran
Joined
5 May 2008
Messages
116
Location
Borås
http://myspace.com/rosatubsocka

Idag la vi upp vår nya demo, Fem Bilar Skiljer Oss Åt, vilken består av två låtar. Jag kan inte sjunga, ha överseende med det är ni snälla XD
Hela demon är ganska halvdan, men detta beror mest på fasansfull tidsbrist. Då Charlotta (bandmedlem nr 2) ska flytta till Australien väldigt snart och vi inte hade någon tid för inspelning. Tack för att ni är så förstående :gremsmile:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Well, det närmaste jag kommer i kulturyttringar är att jag fotar lite på konvent 5& sådant.. Om det nu räknas till kultur vill säga. =)
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,082
Location
Göteborg
Numera gör jag också en webcomic, som återfinns här.
En kompis tyckte att det var roligt att regelbundet lägga upp saker på nätet och tyckte att jag borde göra det, så jag började på denna. Den har inte kommit speciellt långt, och jag kan inte rita, och yadda yadda vanliga ödmjukheter i enlighet med Jantelagen. Där finns den iaf.
 
Top