Nekromanti Era favoritkrönikor?

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,562
Den allra bästa krönikan är Shadowrun storytime från TG. Alla trådarna kan hittas här:

http://suptg.thisisnotatrueending.com/archive.html?searchall=shadowrun+storytime

En extremt välskriven, extremt rolig och extremt informativ krönika som beskriver en Black hat shadowruning grupp :gremsmile:

Traffic passed in a rigid progression of exact, ordered consistency, gridlinked vehicles taking exact turns crossing intersections at an enforced snail's pace. But that wasn't the remarkable part. Remarkable was the sheer density of the crowds. Hordes of sararimen, nigh-indistinguishable but for the minor differences in dress code from zaibatsu to zaibatsu, moved like a human sea, an ebb and flow of wrinkled suits and power ties. Occasionally a punk or a yakuza shirt would weave through the ocean, swimming adeptly through the crowd. Literal schools of schoolgirls surfaced briefly at street corners before being swallowed again by the human mass.

Towering above all of this, great dense blocks of mass bore the logos of the corporate giants: Renraku, Shiawase, Mitsuhama. Advertisements and cutesy logos sang like sirens in the city's consistent AR overlays, their catchy jingles overlaying each other in a cacophony, a banshee scream of greed.

"Man," complained 2D, "FUCK Neo-Tokyo."
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,187
Location
Borås, Sverige
Nu hittar jag inte tråden, men MrG hade för ett antal år sedan en underbar krönika om ett par mer eller mindre inkompetenta henchmen till en riktigt klassisk skurk. Var massa humor i den krönikan, och var väldigt välskrivet.

/Ulfgeir
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
Red Hand of Doom

Med (ö)kände Caligula som DM. Jag diggar den här för att kampanjen är så bra och Caligula hela tiden lägger ribban så att gruppen klarar sig med nöd och näppe.
 

Necross

Swashbuckler
Joined
25 Aug 2005
Messages
1,865
Basenanji said:
Red Hand of Doom

Med (ö)kände Caligula som DM. Jag diggar den här för att kampanjen är så bra och Caligula hela tiden lägger ribban så att gruppen klarar sig med nöd och näppe.
Medhåll. Caligula kan sitt spellederi, och skriver bra recaps.
 

Byrax_UBBT

Veteran
Joined
10 Feb 2013
Messages
14
Tack, grymma krönikor. Shadowrun var nog den bästa jag läst, den killen borde skriva romaner. Snacka om sjuka karaktärer. Har alltid tyckt Shadowrun varit lite för märklig värld, men man blir verkligen sugen på det.

Är det någon som har fler tips?
 
Top