Nekromanti EonRp

Nindor

Veteran
Har letat länge efter EonRp nu, helt utan resultat.
Hittade en 3 år gammal tråd här om det men det var ingen som svarade på mina PM.

Finns det någon som har EonRp och skulle vilja dela med sig?
Kan väl inte vara något copyright-problem, det var ju gratis när det fanns.
Maila: nindor [at] hotmail [dot] com

Nindor

Syeth-hd

Warrior
för dom som inte vet (jag är ett exempel) så kan du väl berätta vad EONrp är för något. det skulle kunna friska upp minnet på dom som har det också.

Nindor

Veteran
EonRp är en rollspersonsgenerator.
Alltså ett program som underlättar tillverkningen av rollpersoner.
Många tycker att det förtar mycket av känslan med att göra en rollperson. Man lär inte känna sin rollperson lika bra heller.
Men om man är ute after att göra några spelledarpersoner lite snabbt är det ett perfekt verktyg.

EonRp är den bästa rollpersonsgeneratorn jag har stött på (Fast smaken är ju som baken).
Finns massor av olika som man kan hitta om man letar runt lite.

Hoppas du förstår lite mer nu.

Gastono

Hero
Jag tror jag har EonRP men jag sitter på fel dator just nu (den andra är hemma).
Jag vill dock inget lova men jag tror att jag har ett par st olika rp-generatorer.

Jag får ta en titt i min rollspelsmapp och så kanske jag hittar den...

Gastono

Hero
Har kollat upp mina fakta och jag hade inte EonRp, men jag har dock massa andra olika generatorer som folk har bifogat i sina inlägg i detta forum under åren...

Syeth-hd

Warrior
Vad har EonRP som denne mans verkinte har?
kompabilitet. jag vill inte köpa en dyr box för att använda alla program. även om jag vill det annars.

lijat

Swordsman
excel är inte gratis.
dessutoom så har eonRP ett gränsnitt som möjligör att skapa en rp på under 5 min