Nekromanti Eon3 Träff och Skade A4 v3.0 PDF

MattiasS

Veteran
Joined
9 Jul 2004
Messages
113
Location
Göteborg
Hej.
Fick några vänliga kommentarer att den ursprungliga trådens länkar dött. Valde att lägga upp en fräsch tråd istället då den gamla blev rörig och var mer en work in progress.

Ta en titt på denna komprimerade träff och skadetabell för Eon 3 på en A4 och se om den kanske kan hjälpa även dig. Den är gjord för den något erfarne spelaren i åtanke och innehåller inget fluff. Dock är mycket tanke lagd på att göra den så lättanvänd och läst som möjligt. Ingenting är borttaget och allt finns med från orginalsidorna. Färgerna är valda för tydlighet, kontrast och tryck. Förkortningarna är förhoppningsvis självklara för alla som spelat lite Eon.

/ Mattias Svendsen
 

Duddmannen

Hero
Joined
4 Dec 2001
Messages
1,473
Location
Södertälje
Den här är inte bara bra...

Den är verkligen sjukt bra! :gremlaugh:

Tack för att du uppdaterat och re-postar - nu kan jag printa den på jobbet! Hehe!
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Du har räddat världen!

Varma applåder - grymt supplement!

-Hjalle, ut och sen på.
 

DesertRain

Hero
Joined
18 Oct 2005
Messages
1,008
Location
Lund
applåder och tack till dig!!

detta kommer att komma till användning

tackar
/Purgatory, flames and fire
 

Regmolar

Swashbuckler
Joined
30 Mar 2006
Messages
2,062
Och jag som fortfarande inte har haft tillfälle att testa min... som dessutom är utskriven i helt fel färger då skrivaren fått köra för många av Jörgens Eon-sidors rollformulär :gremwink:
 

ZaiToh

Warrior
Joined
21 Mar 2005
Messages
257
Location
Linköping
Fungerande länk?

Går det fortfarande att få tag på denna pdf någonstanns? Har använt mig av den förr och skulle gärna få tag i den igen.
 

Boldtaar

Warrior
Joined
12 Jul 2004
Messages
264
Location
Göteborg
Tackar uppskattar den väldigt mycket.

Inga planer på en tvåsidig version med träfftabeller för djur och det förenklade skadesystemet för vandöda på sida nummer två??
 

ZaiToh

Warrior
Joined
21 Mar 2005
Messages
257
Location
Linköping
Samma här. Det konstiga är att ute i huvudformet syns gemet som visar att det finns en fil bifogad... var jag laddar ner det kan jag inte lista ut så jag antog att länken var död.
 

coconets

Veteran
Joined
21 Mar 2006
Messages
74
Location
Uppsala
Det här är en "gammal" bug som jag inte tror att Gardener någonsin orkade fixa för att det var för struligt.
De filer som bifogades före systembytet på rollspel måste alltså bifogas på nytt
 

Regmolar

Swashbuckler
Joined
30 Mar 2006
Messages
2,062
Den försvunna filen

Ja, alla bifogade filer tycks ha försvunnit under systembytet; det hände även en fil jag själv lagt upp, så jag vet. Men eftersom författaren själv lade upp den tidigare antar jag att han inte misstycker om jag lägger upp ett ex från min hårddisk. Håll till godo!
 

Attachments

ZaiToh

Warrior
Joined
21 Mar 2005
Messages
257
Location
Linköping
Re: Den försvunna filen

Tack så jättemycket. Känns skönt att äntligen kunna ta av sig dumstruten :gremwink:
 

Oreh

Warrior
Joined
21 Mar 2005
Messages
222
Location
Lindome (Göteborg)
Re: Den försvunna filen

Listigt upplägg får jag säga. Nu behöver man ju bara hitta en färgskrivare så skall det testas :gremsmile:

Lyfter på hatten och bugar!
 

Kropotkin

Warrior
Joined
25 Mar 2006
Messages
234
Location
Hisingen
Re: Den försvunna filen

Har ingen färgskrivare utan har markerat lite med lite prickar och kryss. Funkar rätt bra även det, även om det förstås tar lite tid - speciellt om man vill att spelarna skall ha något ex.
 
Top