Nekromanti EON

Roki Gorim

Veteran
Joined
28 Sep 2001
Messages
83
Location
Örebro, Sverige
Jag anser att Eon är det bästa rollspelet genom tiderna.
Jag är så trött på alla klagomål! Visst att man kan reagera på vissa saker! Men jag tycker att man ska använda sig av det men tycker är bra istället för att bara klaga!!

Klart att man skall fråga om något är oklart men skillnaden är alla dessa klagomål! Så till er som bara klagar Skriv ett eget rollspel om ni kan utan några brister!!! Det är inte lätt kan jag lova!! Sluta upp att klaga på allt och använd er av det ni anser är bra.

Det är bara min åsikt!

Mvh. Roki Gorim Renk Ghor
 

Roki Gorim

Veteran
Joined
28 Sep 2001
Messages
83
Location
Örebro, Sverige
Jag har mest spelat Eon men dock spelat Drakar och Demoner och Western..

Jag diggar inte scfi rollspel så att dom kan jag inte bedömma.
Men jag anser att Eon är allra bäst.

Mvh. Roki Gorim Renk Ghor
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
Så...

Sluta upp att klaga på allt och använd er av det ni anser är bra.

Varför gör du inte detsamma med forumet? Jag menar här klagar du när du istället skulle kunna läsa enbart de trådar du tycker är bra...
 

LeJonklev

Swordsman
Joined
30 May 2000
Messages
520
Vet inte det ja. Anser inte at eon är ett särskilt bra spel. Mysig spelvärld och så men jag får allergiska anfall när jag spelar det om man inte slopar en hel del regler.
Men oavsett vad jag tycker om spelet i fråga så tycker jag att kritik och klagomål, så länge de är sansade, är ett bra sätt att komma på vad som felas saker så man kan rätta till det. Om jag skapat något eller kommit på något vill jag att folk ska racka ned på det så jag kan se felen och inte göra om dem nästa gång.

LL
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Men jag anser att Eon är allra bäst.

Nu vet jag ju inte hur länge du spelat rollspel, men det där
brukar variera. Ibland "spelar man sönder rollspel", dvs. spelar
dem så ofta att de kan bli tråkiga. Därför är det bra om man
varierar sig ibland för att kunna uppskatta sin favorit.

Favoriten brukar ju givetvis också skifta från och med att man
vågar sig ut på den hala rollspelsinköpsisen /images/icons/smile.gif

/Alexander Gyhlesten
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
<i>Vet inte det ja. Anser inte at eon är ett särskilt bra spel. Mysig spelvärld och så men jag får allergiska anfall när jag spelar det om man inte slopar en hel del regler.</i>

När du säger "slopa en hel del regler" tänker du på de "frivilliga reglerna" då eller själva grundutbudet av regler också?

/Emil
 
Top