Det får vi inte hoppas/images/icons/smile.gif
Jag vet inte hur mycket nya D&D skiljer sig från det gamla, men utifrån min åsikt om D&D tror jag inte att Eon-spelare åtminstone kommer att ersätta Eon med D&D. Känslan i spelen är för olika IMHO. Möjligt att det blir en nergång av Eon direkt efter släppet av D&D men det reder nog upp sig.
Det bästa som kan hända för alla inblandade är om DoD slår bland nybörjare. I stället för att slåss om en liten kaka kan man gnabbas om en stor
Det sagt så tror jag att NeoGames kommer må bra av litet konkurrans. Vem vet... kanske kommer de passa en utgivningstid någon gång /images/icons/crazy.gif
IMHO=In My Humble Obinion
det är ett tillägg som används för att ge ett intryck av ödmjukhet.
för det mesta används det för att markera att detta är den skrivandes egna åsikt och därmed inte ett nödvändigtvis ett obestridligt påstående.
lite av "så här tycker jag och ni behöver inte hålla med"
Tror inte det är något problem. Men man vet aldrig.
Med risk att göra DoD spelare sura (ta inte illa upp) så är det IMHO ett uselt spel, och även om v6 är bättre skulle inte jag vilja spela det. Risken är dock att det finns alldeles för mycket folk som inte tycker som jag -)) och därmed spelar DoD istället....
Så brukade jag också säga, men nu har jag börjat tröttna på Eon och jag måste säga att DoD inte är sååå illa som jag tyckte när jag var eld och lågor över Eon.
Jag har visserligen inte spelat DoD sedan Nidland-boxen kom ut, men jag har aldrig upplevt det som ett uselt spel. Kan du vara god att motivera varför du tycker att det är så dåligt?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.