Nekromanti EON - Två efterlängtade kickstarters är på gång!

Två efterlängtade kickstarters är på gång! Först ut är Strid: kalla sinnen och härdat stål som sjösätts på tisdag 16 oktober.

ojPuR8z.png

https://www.facebook.com/helmgast/po...t=feed_comment

Det blir en hobbyfylld vinter, även om dessa böcker kommer något senare. Games Workshop släpper häftiga saker nu som då vilka "måste" inhandlas.

Ser verkligen fram emot dessa moduler. Hoppas kontot håller

Svarte Faraonen;n296550 said:
Dia Psalma-undertiteln är fantastisk.

Oväntat att Eon av alla rollspel skulle smyga in en punkreferens. Om dylikt dykt upp i Svärd & svartkonst eller något av Arferts spel hade jag däremot inte blivit förvånad.

Luddwig said:
Oväntat att Eon av alla rollspel skulle smyga in en punkreferens. Om dylikt dykt upp i Svärd & svartkonst eller något av Arferts spel hade jag däremot inte blivit förvånad.

Ta med dig Arfert och Svärd&Svartkonst-gänget på nästa Gothconpub så kör vi en punksession med moshpit!

Generöst att kalla Dia Psalma för punk :)
Svenskproggig folkmetall kanske?

Ta med dig Arfert och Svärd&Svartkonst-gänget på nästa Gothconpub så kör vi en punksession med moshpit!

På Aftonbladets löpsedlar:

Rollspel urartade - fem män till sjukhus med svåra benbrott - konventsarrangör förnekar inblandning

Mycket fint! Jag känner dock att jag måste vara mer generös med tärningsbonus än i exemplet med fintar när någon använder den fruktansvärda metoden att "end him rightly".

Back