Nekromanti Eon-spelare, hur gamla? (ANT)

Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Hur gamla är ni Eon-spelare? Vore intressant att veta...
Själv är jag 14.

Mvh Victor Palm

I'll be back

PS. Snääälla Krille, lås inte tråden, svara istället :gremsmile: DS.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
21 år (ANT)

Jag tillhör de yngre spelarna i min grupp även om det inte är någon större åldersskillnad precis.
 

Maxwan

Swordsman
Joined
26 Jun 2000
Messages
622
Location
Skövde
Re: Jadu.. (ANT)

Sök gärna efter liknande trådar, det har nämnligen varit massvis med sånna här frågor. Någon gång i månaden så tycker någon person (som du!) att det är kul att fråga hur gammal man är... jajjaaa... nåväl. 19, fyller 20 om två månader. Så vet du det.

Kan du inte avancera din fråga lite och fråga
"Hur länge har ni spelat rollspel, och hur gamla är ni"
I så fall får man ju reda på hur lång tid av livet som har spenderats på rollspel, ehh.. :gremsmile: Själv har jag, efter åren räknat, spenderat över 50% :gremgrin:
 

Tarill

Warrior
Joined
25 Oct 2002
Messages
227
Location
Umeå
Hmmm...de gånger jag spelat har jag varit äldst, men då handlar det om dagar och månader...jag är 21 kanske jag ska nämna också...har spelat diverse rollspel i nästan halva mitt liv...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Själv är jag 25 & som Maxvan sa kan vi väll lägga till hur länge man spelat EON & sånt...
Har för den delen spelat EON sen det NÄSTAN kom ut..
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Pensionär

32 år gammal, varav 20 år som rollspelare, varav åtta år som Eon-spelare (en fördel med att utveckla spelet: man kan börja spela det tidigare än alla andra :gremwink:).
 

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
Jag är 16... och har inte spelat EON speciellt länge.. bara i 2 år nu (kanske lite längre)
 

Maxwan

Swordsman
Joined
26 Jun 2000
Messages
622
Location
Skövde
Re: Nu blev jag förvirrad...

Tillåt mig att skratta grabben :gremcool:
Om du är förvirrad för att du blandade ihop rollspel.nu och rollspel, så förstår jag dig... jag har inte varit på rollspel.nu sen jag var 9 år direkt :gremwink: Däremot har jag spelat rollspel sen dess, väldigt mycket. Själv har jag väl inte sååå många rollspel, även om jag nog slår en hel del folk här. När jag tittar på min hylla räknar jag det till 13 olika spel och 74 böcker... så åter igen: att skriva inlägg på rollspel.nu och att spela rollspel är inte samma sak. Åhå, en sak till. Sen finns det vissa olika typer av inlägg. Det finns folk som skriver för skrivandes skull, såsom ditt brev: "Hur gamla är ni?" och så finns det folk som skriver vettiga saker.

Mac - sådetså!
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Fel...

Jag förväxlade inte rollspel med rollspel.nu. Jag tyckte bara att det var märkligt att du inte funnit denna underbara webbsajt tidigare, utan bara hunnit med 450 inlägg.

Mvh Victor Palm

I'll be back
 

Maxwan

Swordsman
Joined
26 Jun 2000
Messages
622
Location
Skövde
Nääähä?

Victor Palm reg: 2002-10-01 18:15
Maxwan reg: 2000-06-26 08:58

Jag hittade den i alla fall 2 år och 3 månader före dig :gremtongue:
Men jag måste säga att du har hunnit skriva många inlägg på väldigt kort tid. Snart har du skrivit mer inlägg än mig! Wow! Ska vi tävla?
 

Maxwan

Swordsman
Joined
26 Jun 2000
Messages
622
Location
Skövde
Re: Bra! (OT)

Bra, inga onödiga inlägg och så tävlar vi ett litet tag. Jag älskar att tävla. Sen möts vi på gymmet och ser vem som tar mest i hantelpress eller hantelcurl. Det är också kul att tävla i. :gremcool:

Nej, men jag hoppas att du förstår att det verkligen inte handlar om "Vem som gjort mest och bäst inlägg"... det är ingen tävling grabben. Hur som helst kan man undvika onödiga inlägg. Du och jag har nu skrivit flera fullkomligt onödiga inlägg till varann, och det enda bra med dessa inläggen är att de visar ett bra exempel på väldigt onödiga inlägg. (så alla ni som läser detta: Gör inte som oss!)

Mac - som skulle kunna få 1 miljard (Ja!) inlägg imorgon om han ville, men det vill han inte
 

Mäster Atrion

Warrior
Joined
24 Nov 2002
Messages
243
Location
Piteå, Norrbotten
Jag är exakt lika gammal 14 år men dom i våran grupp är mellan 14-18. Och jag är självklart yngst. Men jag har spelat rollspel i nästan hur många år som helst. Kommer inte riktigt i håg när jag började fast jag tror vid 7-8 års ålder.
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,704
Location
Värnhem, Malmö
Re: Fel...

Att man hängt på forumet länge har väl inte så mycket med hur många inlägg man skrivit, du har lyckats skriva 323 inlägg på 2 månader och 3 dagar, jag har skrivit 752 inlägg på ungefär 2 år. :gremsmirk:
 

inte

Veteran
Joined
7 Feb 2001
Messages
135
Location
Boden
18 år och har spelar Rollspel (Nästan bara Eon men lite Mutant och NeoTech har det blivit) i 3 år nu
 
Top