Nekromanti EON Online?

Schyte

Veteran
Joined
24 Apr 2003
Messages
85
Location
Mt. Zal, Tholamar
Någon som känner för detta?
Om någon( helst några) vill kanske man ska prova det här på forumet.(Om moderatorerna tillåter)
Svara snart så jag vet om jag ska skriva ett äventyr för detta.

Frivilliga?
 

Fahnen

Swordsman
Joined
24 Apr 2003
Messages
459
Någon som känner för detta?
Om någon( helst några) vill kanske man ska prova det här på forumet.(Om moderatorerna tillåter)
Svara snart så jag vet om jag ska skriva ett äventyr för detta.
Nu fattar jag inte spela här på forumet? Förklara lite.

Midar fattar inte
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Näpps.

"Om någon( helst några) vill kanske man ska prova det här på forumet.(Om moderatorerna tillåter)"

Sorry. Detta är trots allt ett diskussionsforum och är inte avsett för rollspelande, utan diskuterande.
Prova IRC eller en mailinglista istället.

/Naug
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,910
Location
Barcelona
För spel online finns många möjligheter. Det här forumet är inte en av dem. Däremot finns det webbtjänster som tillåter dig att upprätta ett eget forumssystem för rollspel eller något annat. Du kan också spela över IRC eller någon annan chatklient, vilket mer påminner om vanligt rollspel. Slutligen kan du använda dig av en mailinlista, s.k. PBeM. Maillistor kan du starta på tillexempel yahoogroups.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,442
Om jag inte minns helt fel så har Gardener pratat om att det finns en möjlighet att man kommer få ha "egna" forum här, just för att man ska kunna ha något i stil med "play-by-forum". Men det skulle isf var efter nästa stora uppdatering av forumet.
 

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
Eon online skulle jag inte ha någonting emot, men inte på forumet.. det har testats förut (även av mig) men man behöver någon som är villig att ställa up som SL och vara ganska så aktiv med att få in information om spelarna...
 
Top