Nekromanti Eon lajv

Mr SL

Warrior
Joined
28 Dec 2000
Messages
395
Location
i ett obetydelse löst ställe
existerar eon lajv. det vore roligt om ett sådant arrangeras. jag har tängt på det ganska länge. skulle va roligt att se misslor, tiraker och sanarialver in real life så att säga. Om någon arrangerar eller är intreserad att arrangera med mig hör av er
 

maldino

Veteran
Joined
16 Apr 2002
Messages
97
Location
Eskilstuna
Låter som en intressant idé. Jag kan dock inte tänka mig att några Kraggbarbarer eller Eyrendamer skulle finnas med ibland karaktärerna. Vem skulle vilja springa runt i bara pälskallsingarna i den svenska urskogen, ****** vad myggbiten personen skulle bli.
 

Orthan

Veteran
Joined
7 Jun 2002
Messages
23
Location
Sthlm, Sollentuna, Rotebro
jo det skulle vara roligt.. skulle vilja hjälpa arrangera ett sådant men har inte tid den här sommaren /images/icons/frown.gif. de bara så mycke o ficksa till nåt sånt, men kanske till nästa sommar... säg till om du är intreserad /images/icons/smile.gif.

Orthan
 

Herr Frederikk

Veteran
Joined
10 Jun 2002
Messages
1
Location
Gagnef (mellan Borlänge och Leksand), Dalarnas län
En god idé Mr SL. Jag har själv länge fundrat på EON-lajv. Jag är trött på alla som dömmer ut EON helt och hållet bara för att dom inte orkar med alla tabeller och den tid det kräver att spela. Det härliga med EON är enligt mig den detaljrika spelvärlden och inte regelsystemet (även om det är hyfsat, kanske lite jobbigt). Jag skulle gärna vara med och Arrangera ett EON-lajv.
 
Top