Nekromanti EON IV under 2016

Telephalsion

Swordsman
Joined
13 Jun 2009
Messages
681
Tjo Helmgast.

Kommer det komma någon modul till EON IV under 2016?

Jag vet att det talats om västlandet, damarien, magibok och monsterbok. Så, vad, om något kan vi se fram emot under 2016?
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,674
Location
Eslöv
Alla de ovan nämnda kommer Q2. Sen kommer förmodligen fler i Augusti. Jag hörde Ymir och Kaigon säga det, är jag rätt övertygad om.
 

Kaigon

Helmgast
Joined
14 Mar 2001
Messages
732
Location
Göteborg
Av de moduler som nämnts är det endast Damarien som är spikad för 2016. Det som kommer hända där är att vi jobbar på den tills den är "nästan klar" då vi utlyser en crowdfunding och ungefärligt releasedatum.

Andra moduler som är i verkstaden är magiboken som du nämner samt en krigarbok och en folkslagsbok, men vi kan tyvärr inte garantera att någon av dem kommer att släppas under 2016. Det kan även hända att vi släpper spelledarskärm och liknande tillbehör under året, även om detta rent krasst inte är moduler.

Mundo;n149581 said:
Alla de ovan nämnda kommer Q2. Sen kommer förmodligen fler i Augusti. Jag hörde Ymir och Kaigon säga det, är jag rätt övertygad om.
Enda haken med den planen är att vi behöver färdigställa vår kronotropiska ritual som ska sakta ner tiden till en bråkdel men senaste gången vi försökte dissiperade den och gav oss rynkor och gråa hår. :eek:
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,674
Location
Eslöv
jensofsweden;n149637 said:
Folkslagsbok? Do tell! :D
Ja! Vi vill veta mer! Vi vill få specifika bonusar till de olika alverna, tirakerna, Kragg och Eyren, Drunokiska drängar och annat skojs!
 

Kaigon

Helmgast
Joined
14 Mar 2001
Messages
732
Location
Göteborg
jensofsweden;n149637 said:
Folkslagsbok? Do tell! :D
Det är en bok om kamorianer och Kamor, mer info kommer senare men jag har hört rykten om att de sysslar med schamanism i det landet.
 

Kaigon

Helmgast
Joined
14 Mar 2001
Messages
732
Location
Göteborg
Oreh;n154998 said:
Låter fint, men vad hände med Jargien? Med tanke på att IVan är styrt till imperiet.
Jargien ligger för framtiden och kommer troligen att bli nästa stora landsmodul efter Damarien.
 

Phelan

Hero
Joined
21 May 2002
Messages
1,398
Location
Umeå
Som Oreh säger, då IV:an har fokus Jargien borde den modulen dyka upp först. Ni gör ett jättebra arbete överlag, så jag försöker ha överseende med detta olycksfall i planeringen :)
 

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,087
Eftersom Damarien verkar ha varit klar sen länge så tycker jag den ska släppas snarast. Jargienboxen var ju även den klar för ett tag sen, ja flera år sen, så den bör släppas så fort den är omarbetad och klar. Givetvis som crowdfunder så den blir till en box med flera hundra sidor och ett fett äventyr till!
 
Top