Nekromanti Eon IV releasefest

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Får se om jag kan delta, jag hoppas på det men är inte säker i och med att det är mitt i veckan.
 

Nigmos

Veteran
Joined
6 Sep 2009
Messages
35
Är själv osäker, men vore oerhört roligt att få hänga med Eon-gänget och fira!
 

Glasgow_kiss

Veteran
Joined
29 Jul 2010
Messages
117
Location
Göteborg
För oss som aldrig varit på någon releasefest, vad händer på en sådan där? Det är ju hyfsat så spridda åldrar kan jag tänka allt från mig som en av de yngre (23) till 40+. Är det spelande av Eon IV som gäller? Brädspel? Whisky, cigarr och filosofi kring Mundana? Ren krökfest med beerpong, beerbong och utgång?
 

Kraetyz

Omöjlig att ha att göra med
Joined
13 Feb 2014
Messages
356
Location
Kanada
Så depp att jag inte kan komma. :( Ha det så roligt, sötnosar.
 

Bezant

Veteran
Joined
23 Nov 2014
Messages
166
Glasgow_kiss;n51816 said:
För oss som aldrig varit på någon releasefest, vad händer på en sådan där? Det är ju hyfsat så spridda åldrar kan jag tänka allt från mig som en av de yngre (23) till 40+. Är det spelande av Eon IV som gäller? Brädspel? Whisky, cigarr och filosofi kring Mundana? Ren krökfest med beerpong, beerbong och utgång?
Gissar nog på att det är mera mingel. Snacka om Eon och olika spel tillsammans med öl, läsk eller vin. Bjuds det på mat? Men nog mera som att fira julafton eller någon annan högtid som jämförelse. Svinerier, beerpong och utkastandet av kylskåp ner på gatan är det nog mindre om.
 

Invinciblebug

Veteran
Joined
25 Apr 2014
Messages
21
Ja vi sorgsna Stockholmare kan ju inte annat än önska att vi ändå bodde i Göteborg.

Ha det så kul!
 

Rhodryn

Hero
Joined
23 Sep 2013
Messages
977
Tyvärr så kan jag ju inte gå, har inte råd. :(

Men jag hoppas att alla som kan vara med på festen kommer ha roligt! :)
 

Dark_Lotus

Veteran
Joined
24 Feb 2014
Messages
29
Hade varit en sådan stor ära att kunna närvara ,skulle iofs varit kul om ni hade haft två fester ;) *hint hint* så jag menar..skulle ni bestämma er för att fira igen så kom förbi *host*stockholm*host* ... Ha det så kul iallafall om inte annat. :)
 
Top