Nekromanti Eon IV med skype

olofglans

Veteran
Joined
30 Dec 2010
Messages
102
Location
Göteborg
Vi är två spelare från olika delar av Sverige som hoppas att samla ett sällskap som vill spel Eon IV.
Tanken är att vi skall spela på distans med verktyg såsom Skype (och kanske Roll20).
Om du är intresserad av att delta så hör gärna av dig. Vi söker både spelare, och eventuellt en spelledare.
 

Nes

Veteran
Joined
3 Oct 2013
Messages
31
Jag kan tänka mig att testa! Har ingen erfarenhet av spel över skype, men är nyfiken. Har inte tillräckligt med koll för att spelleda bra dock...
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Jag är också intresserad! (så pass att jag slutade lurka och startade ett konto)
 

Nigmos

Veteran
Joined
6 Sep 2009
Messages
35
Om det inte är försent så är jag också intresserad! Jag är allra mest sugen på att spela, då jag redan spelleder några kampanjer, men kan möjligen hoppa in som SL om det verkligen, verkligen krisar.
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Helt rätt tull! Precis så gjorde jag för två år sedan och det har jag aldrig ångrat :)
 

olofglans

Veteran
Joined
30 Dec 2010
Messages
102
Location
Göteborg
Tack alla som visat intresse. Jag har frågat en del av er, och har på så vis fått ihop en grupp. Tyvärr tog vi inte med alla, eftersom vi ville bara ha fyra spelare och en SL. Jag hoppas ni andra hittar en ny spelgrupp, och får ett gott nytt år.
 

phastari

Veteran
Joined
19 Apr 2014
Messages
58
Vi är två som är sugna på att spela nu under mellandagarna, är det någon fler som är intresserad?
 
Top