Nekromanti Eon IV Göteborg

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Hejsan, jag hade en spelgrupp redo för min Eon kampanj men nu när vi skulle starta upp den har två av spelarna droppat av (en är ioförsig bara okontaktbar), vilket innebär att jag har en enda spelare kvar så jag söker nya spelare.
Kampanjen är en social och undersökande kampanj driven av spelarinitiativ, och även om det kan förekomma strid är det en ovanlighet.
Om du har erfarenhet av Eon sedan tidigare så är det en modifierad variant av Damarien som är utrymmet för kampanjen.

Det som krävs av dig är att du har ett åkkort alternativt att du bor centralt och kan upplåta din lägenhet till rollspel.
Karaktärer som passar in i kampanjen är inte magiker, misslor eller dvärgar och kommer från Damarien.
Vad som är trevligt men långt ifrån nödvändigt, att du är intresserad av att skriva krönika, att du har kontakter till bättre spellokal och att ditt schema tillåter dig spela ofta.

Kampanjen är mestadels centrerad runt en stad och så länge två eller fler spelare kan dyka upp kan det spelas.

Även om det inte är av vikt vore det också trevligt att veta matpreferenser då jag då och då gillar att laga mat åt spelgruppen.

/Luna Lovegood
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Tänkte att det kunde vara värt att bumpa då tråden håller på att falla ner till sida två.

/Luna Lovegood
 

xdanielx

Veteran
Joined
2 Jul 2014
Messages
5
Hej!

Vad definierar du som "spela ofta" ? Jag bor mitt i stan, kan upplåta hemmavist och har även tillgång till lite lokaler.
Luna Lovegood said:
Det var en formulering som jag filade på aldeles förlänge och endå inte fick bra, spelmöten är tänkt till varannan till varje vecka, det är bra om man kan vara flexibel med veckodag ifall någon inte kan vid något tillfälle, men det är definitivt inget måste.
 

Mad

Veteran
Joined
20 May 2013
Messages
19
Jag är möjligtvis intresserad, saknar dock ett boende för spel just nu då jag är mitt i en flytt.
Luna Lovegood said:
Det är ingen nödvändighet, räcker ju med att en person har någon stanns att vara den spelare som är kvar från gruppen som upplöstes innan vi kom igång har ioförsig plats men det är nära säve flygplats och ligger därmed inte optimalt, själv har jag ingen bra lägenhet då vi bor för många i den.
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Jag Pilzeman och Björn den gode tänkte försöka dra igång något, men då vi inte vet vad, var, när, vilket spel eller hur ofta, så kan jag ju säga att jag vore intresserad av detta ifall jag fick tid nog över. Men får återkomma senare huruvida jag får tid eller ej.
Luna Lovegood said:
Du är givetvis välkommen, alternativt ni om ni alla vill vara med, jag skulle gärna hoppa med er om det inte vore att det nog blir för mycket :/
 

xdanielx

Veteran
Joined
2 Jul 2014
Messages
5
Min varannan vecka kan jag. pm'ar mitt tele så kan du slå en pling så kan vi prata mer.
Luna Lovegood said:
Vad trevligt, jag är tyvärr väldigt dålig på att ringa upp folk som jag inte träffat än, men vi kan ta det med pm eller sms om du vill.
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Har varit lite inaktiv då jag har en ny trevlig person som flyttar in i lägenheten idag, kommer försöka köra igång diskussion om tid och plats senare idag eller imorgon.

/Luna Lovegood
 
Joined
25 Jul 2014
Messages
3
Jag skulle gärna vilja - men det förutsätter förstås att ni har tålamod för rookies, eftersom jag inte har rollspelat på tio år.
Luna Lovegood said:
Om du accepterar premissen så är det inga problem, tyvärr har ingen svarat på pm, så det verkar inte bli av.
 
Top