Nekromanti Eon IV - 1718%

Rhodryn

Hero
Joined
23 Sep 2013
Messages
977
Kampanjen tog slut för lite mer än 20 minuter sedan (jag såg det hända vid kl 0900), så jag vill bara gratulera er på framgången med kampanjen!

Ni slog nivån ni frågade om rejält, med 1718%. Vilket jag ser som ett starkt bevis på att Eon har sedan det släpptes, för snart 18 år sedan, blivit ett av Sveiges bästa rollspel. :)

Själv så har jag och mina kompisar spelat det sedan en kort tid efter den första versionen släpptes sent 96. Vilket betyder att ut av mina nu 18.5 års rollspelande, så har jag spelat Eon ca 17.5 av dom åren.

Jag önskar er all lycka med det fortsatta skapandet av framtida Eon produkter! :grin:
 

Phelan

Hero
Joined
21 May 2002
Messages
1,398
Location
Umeå
Instämmer i gratulationerna! Helt sanslöst imponerande och kul att det finns ett sånt intresse i stugorna!! / Phelan
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Väldigt gött att se och bara att gratulera en väl lyckad crowdfounder!
 

Sephi

Veteran
Joined
4 Aug 2005
Messages
28
Location
Stockholmm
Gratulationer! Jag ser fram emot at få mina nya spelböcker i posten i/runt augusti(?). :D
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
Tackar för detta, det har varit en minst sagt spännande och omtumlande resa. Vi är ödmjuka inför våra fans tillförsikt i oss och nästa generations Eon. Men samtidigt känns det jäkligt schysst att det gick så bra! :)
 
Top