Nekromanti EON III

kungenII

Veteran
Joined
26 Nov 2002
Messages
17
Är det någon som fått och läst sin EON III, jag har fått min men sitter på jobbet i minst någon timme till och undrar därför om den motsvarar förväntningarna.
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Ah? (eg. OT)

Kan du inte ens vänta en timme till... :gremwink:

-Hjalle, beställde sitt från golem och undrar när de skickar dem...
 

GlueBall_UBBT

Warrior
Joined
16 Aug 2003
Messages
238
Location
Kallinge
Jag har bara hunnit läsa ut Spelledarens Guide sedan jag hämtade ut dem. Den levde upp till mina förväntningar och de senare delarna som behandlar spelledaren och hans/hennes uppgifter överlevde dem, eller vad man ska skriva :gremsmile:
 

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Fick mitt Eon III idag och har redan haft tid och tittat igenom det. Är mycket imponerad av de tips och tankar som finns med. När det gäller detaljer så har jag ännu inte haft den tiden som krävs för att analysera dem.
Överlag ett mycket fint hantverk grafiskt men dock känns tycket en smula blekt ibland. Jämförde med men Deluxe och Grand luxe som har ett klarare tryck.
I alla fall är det små potatis om man tänker på det jobb som Neogames har lagt ner på det hela.

Mycket trevligt litet nyhetesbrev som gör att man hoppas på de kommand modulerna och Phobia....
 

trinker

Warrior
Joined
6 Aug 2000
Messages
299
Jag säger det igen, 5 E från mig

Det behövs inte sägas mer. Säger nog mer när jag får lite tid till att läsa ännu mer.
 

Enshadi

Warrior
Joined
11 Aug 2003
Messages
381
Location
Göteborg
Pågrund av brist i ekonomin får jag vänta till min födelsedag den 21:a. Jag räknar med att jag får den, om inte begår jag bärplockargång.

Jag är väldigt intresserad i de nya utrustningssidorna i Spelarboken samt det mesta i Spelledarens handbok. Är grymt intresserad av stadskapitlet. Är det bra?
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Re: Ah? (eg. OT)

Mm... Synd bara att den inte kunde komma i fredags, för nu får man juh vänta över hela helgen. Hoppas bara att det kommer på måndag. *håller tummarna så att benen krossas*

-Hjalle, fått en inre blödning i vaden idag efter än stämpling från en av Europas bästa spelare... BP1, you know...? :gremtongue:
 

stoned

Veteran
Joined
8 Jan 2002
Messages
33
Location
Göteborg, Västra Götaland
Re: Ah? (eg. OT)

Blää :gremfrown:

Posten är lite långsamma ibland....

Blev nästan så vi inte kunde få iväg bokningarna i torsdags för att posten hade lyckats slå sönder vårt ena paket med hälften av böckerna i på vägen från vår leverantör... Men efter mycket stress lyckades vi hämta en annan låda på neoGames här i stan, ibland har man tur i oturen :gremwink:

Håller också tummarna så det kommer på måndag =)
 
Top