Nekromanti Eon III på tryck!

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,931
Location
Sandukar
I går skickades tredje utgåvan av Eons grundregler, regelvolym 1 "Spelarens bok" och regelvolym 2 "Spelledarens guide" till tryckeriet. Under andra halvan av augusti bör böckerna finnas tillgängliga i butik och i Neoshoppen.

(nu skall jag, Calle och Petter sova ,-)
 

Hatir_UBBT

Veteran
Joined
29 Mar 2004
Messages
17
Location
Upplands Väsby
Gud vad roligt!

Ser verkligen fram emot lite härlig läsning i början av september. Det passar ju alldeles utmärkt då vi i just början av september inleder en ny kampanj som är tänkt att vara ett tag.

// Hatir (vilket är namnet på min absolut första rollperson, 1988. Först hette han dock CONAN! vilket alldeles lysande namn va?? :gremgrin: )
 

lijat

Swordsman
Joined
11 Jun 2003
Messages
505
Location
Umeå
Det var bra inga förseningar här altså.

Är det möjligt att ni på neogames lägger upp skilnaderna på hemsida ungefär som ni gort med eon II.

Lijat föreslår.
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Jo skillnaderna mellan Eon III och Eon II kommer att läggas upp på hemsidan... (inom en inte alltför avlägsen framtid... hoppas vi).
 

Perenna

Swordsman
Joined
5 Apr 2001
Messages
655
Location
Göteborg
(nu skall jag, Calle och Petter sova ,-)

Vad hände med uppdateringen av hemsidan, där Eon III skulle presenteras? :gremwink:
 

Marukusu

Hero
Joined
18 Mar 2004
Messages
1,681
Location
Umeå
Yatta!

Fan va skoj!

Härligt också att jag, eftersom att jag äger en klar majoritet av alla böcker i spelgruppen, inte behöver betala för böckerna utan bara kan utöva min spellederliga rätt och helt enkelt ta böckerna ifrån den arme stackaren som köper dem!

/Marukusu, the world is cruel, and so am I!

[color:\\"red\\"] MOUAHAHAHA!!! [/color]
 

Perenna

Swordsman
Joined
5 Apr 2001
Messages
655
Location
Göteborg
Chansning

Jag tror mer på 199 kr styck, eftersom de kan köpas var för sig... Möjligtvis dyker det upp ett paketpris senare.
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Re: Chansning

Gå in på den här sidan och ta dig ner till Spelarens bok och Spelledarens guide... där står det att böckerna är dyrare än så.

-Hjalle, som för en gångs skull faktiskt skulle ha råd med nåt som kostade >500 kr... :gremsmirk:
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,217
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Uuurgh

Urgh...urgh. Argh. Det där har jag tusan ta mig inte råd med. Eon III får nog vänta för min del.

- Ymir, tycker 500 spänn är lite väl tilltaget
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Yieks !!

Se där ja !!!
Då kanske man ska ta & skaffa EON 3 då...
Så kans ke man får en nytänning på det spelet åxå. För det vore ju trevligt i.o.m att man inte lirat det på LÄNGE !!!
 

Kenzui

Warrior
Joined
12 Jan 2004
Messages
389
Location
Stockholm, värmdö
Hej. är det någon ide att köpa 3:an då? har aldrig sett 1:an, men min kompis lirar mycket DoD, står samma saker men nya bilder och anorlunda papper typ. Så är det något nytt? Ha det bra!!
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Re: Är det nåt nytt?

Ojojojoj... det är en massa nytt. 140 sidor vill jag minnas. Det har varit en hel jättemassa trådar om det nya, vad som är nytt och vad folk vill förnya... nu kan vi verkligen snacka neo games! Hä Hä Hä... äh.

Det är definitivt värt att köpa... själv ska man nog göra det den 27:e...

-Hjalle, har råd! :gremsmirk:
 

Tesfforp

Warrior
Joined
3 Dec 2003
Messages
226
Location
Stockholm
Re: Omslaget!

Kan man se omslaget nu eller måste man vänta till releasen?

Tesfforp, undrar och längtar.
 

Kenzui

Warrior
Joined
12 Jan 2004
Messages
389
Location
Stockholm, värmdö
Re: Är det nåt nytt?

Hej. jo men jag har inte haft internet på ett tag. men jag har altid råd med det jag vill ha, om man inte tänker så himla dyra saker yeah och man måste vara positiv! ahh jag ska köpa det när det kommer fats jag inte vet när. Ha det bra!
 
Top