Nekromanti Eon III: Omslag - idéer

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,183
Location
Lunden, Göteborg
Re: Jag med! [ANT]

För jag tvivlar på att Neogames kan hitta någon ny med lika mycket stämning och känsla, och som dessutom passar som omslag för regelboken.

//Ezping Orm
 

trinker

Warrior
Joined
6 Aug 2000
Messages
299
Jag vill också ha den gamla

Fast då vill jag ha den med mörkare färg runt omkring som första upplagan fast nästan ännu mörkare. Det tycker jag skulle vara mysigt.
 

Musashi

Veteran
Joined
7 May 2003
Messages
59
Location
Göteborg
Grand luxe stil

Håller fullständigt med om att det skall vara något i stil med Grand luxe. Det skulle vara både passande och stämningsfullt.

I annat fall tycker jag att den gamla omslags bilden skall behållas, den beknippas starkt med eon
 

Ceram

Hero
Joined
2 Aug 2003
Messages
883
Location
Göteborg
Den konservative har talat... [ANT]

För den har hängt med länge.
Det där är väl inget argument?

/Ceram, trycker att allt ska motiveras vid en revidering...
 

Musashi

Veteran
Joined
7 May 2003
Messages
59
Location
Göteborg
Några idéer

Något i den stilen skulle jag gilla, fast då lite mer genomarbetad och lite andra färger... vad skulle säjas om att använda en karta i brunskala och sedan som din bilden som var före i tråden lägga in några förgrunds figurer och en härlig gammaldags text där det stod 'Eon', det skulle jag gilla.

Alltså ganska lik Eon grand luxe som jag tidigare nämnde att gillade designen på. Den har bara ett fel nämligen att den är lite väl tråkig det borde ha varit någon bra för- och bakgrundsbild på den för att den skulle bli perfekt...
 

Nkari

Veteran
Joined
24 May 2002
Messages
192
Location
Örebro
En marknadsplats som föreslogs tidigare vore väldigt trevligt, det ska vara lite konflikt bilden, inte ett gäng raser som bara kommer bra överänns med varandra.


En annan vore en drakryttares vy över något specifikt som finns i mundana, tex obelisken i asharien eller något från takalor.


Tycker inte om de bilder som finns på många av modulerna för de säger mig ingenting om EON.
 
Top