Nekromanti Eon har anlänt!

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Spännande, får vi se Xinu-boken? Är det någon vars namn börjar med M som köpt den? (jag gissar vilt)
 

pingas

Warrior
Joined
28 Dec 2008
Messages
323
Location
Skåne
Jävlar vad snygg helmgastboken blev! Över förväntan. Alla böcker är skitsnygga btw!
 

Dark_Lotus

Veteran
Joined
24 Feb 2014
Messages
29
*salutes* Grymt bra jobbat ,ni som jobbade med eon 4a. Ska bli riktigt spännande att få blädra i en riktigt bok ,ska iallafall köpa en till bok som är förslitage - den andra ska bara stå där och skina som en rubin. :cool:
 
Joined
12 Aug 2013
Messages
159
Location
Stockholm
Boom! Var och hämtade mitt paket igår. Öppnanadet av paketet och bläddrandet i den nya boken var som att stiga in i en tidsmaskin. Plötligt kände jag mig som ett barn igen.

Visst är det underbart att få återuppleva de dagar då ens liv stod på topp!
 

Glasgow_kiss

Veteran
Joined
29 Jul 2010
Messages
117
Location
Göteborg
Helmgastare, ca hur stor del av böckerna har ni hunnit skicka iväg? Nu när vissa redan fått sin bok och jag inte ens fått ett mail om att den är på väg så börjar jag bli orolig över att nått har gått snett. Vad går ni efter när ni skickar? Förnamn, efternamn, hur tidig man var på att crowdfunda eller bara på måfå?
 

Lupus Maximus

Tekniker
Joined
13 Jan 2012
Messages
2,746
Location
Stockholm
Glasgow_kiss, jag har fått min bok så det gör inte mig något om de tar tid från packandet och svarar på frågor. Är du säker på att du vill att de skall göra det?

Jag fick mitt mail i förrgår och var framme igår. Kollegan fick sitt mail igår, och kanske hinner få leverans idag. Så än så länge jobbar de helt klart på. Vi var många som var med i crowdfundern, så det lär ta några dagar att packa ner allt ordentligt.
 

Glasgow_kiss

Veteran
Joined
29 Jul 2010
Messages
117
Location
Göteborg
Lupus Maximus, ivrigheten gör mig orolig :sad: Tror inte de sitter med WRNU uppe medan de packar.

Självklart tar det tid och jag klagar inte utan det är oroligheten som skriver, jag hoppas på ett svar där de säger att de inte hunnit få iväg alla än. Sen är det alltid kul att veta vilken ordning de skickar i. Om de skickar efter hur tidig man var i crowdfundern så vet jag exempelvis att jag kommer på slutet då jag tror det var en eller två dagar kvar när jag crowdfunda. Jag var väldigt ambivalent över hur jag skulle göra på grund av ekonomiska orsaker men till slut tog lusten övertaget, haha.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
En sak är säkert de går inte efter när man beställade då jag var väldigt tidig med att gå med i crowdfunden och fick mitt mail igår. Om de går efter något så skulle jag gissa på efternamn då mitt efternamn kommer väldigt sent medan Lupus ligger en bit före mig på listan om man går efter det.
 

Glasgow_kiss

Veteran
Joined
29 Jul 2010
Messages
117
Location
Göteborg
Vicotnik;n51717 said:
En sak är säkert de går inte efter när man beställade då jag var väldigt tidig med att gå med i crowdfunden och fick mitt mail igår. Om de går efter något så skulle jag gissa på efternamn då mitt efternamn kommer väldigt sent medan Lupus ligger en bit före mig på listan om man går efter det.
Var ligger du och Lupus i efternamn? Själv ligger jag på O.

Förnamn är det inte vet jag då jag ligger på A där, såvida de inte går baklänges, haha.
 

Monoceros

Veteran
Joined
25 Jun 2000
Messages
8
Location
Göteborg
Jag var väldigt tidig i crowdfundingen, och har ett för- och efternamn som kommer i mitten av alfabetet. Har inte heller fått något mail om något paket ännu, så det känns mer som om de packar slumpmässigt...
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Nu har jag också äntligen fått en föravi om elektronisk försändelse. Tack o lov så får man det i nästa vecka. När man mååååååste plugga för dryga seminarieuppgifter. Vad är några högskolepoäng emot att läsa igenom Eon IV fysiskt?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Glasgow_kiss;n51721 said:
Var ligger du och Lupus i efternamn? Själv ligger jag på O.

Förnamn är det inte vet jag då jag ligger på A där, såvida de inte går baklänges, haha.
Mitt efternamn börjat på S. Så då kan vi utesluta efternamn ordningen.

Nu finns mitt paket att hämta ut. Kommer plocka upp det imorgon, för ikväll blir det forumöl.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,921
Location
Sandukar
Leveranserna slussas ut så fort våra raska Zolod-dvärgar mäktar med. Vi räknar med att fortsätta skicka ut paket från Stenhjärtat en bit in i nästa vecka. Så om just du inte har sett något livstecken framåt torsdag/fredag nästa vecka så hör av dig. :)
 

Rhodryn

Hero
Joined
23 Sep 2013
Messages
977
*Now has his grubby little hands on his stuff*



It's mine, I tell you, all mine!


Tackar så mycket alla Helmgastar för erat arbete! :)
 
Top