Nekromanti EON över internet

Baron Marak

Swordsman
Re: humm?

ANT betyder Almost no text, OT betyder Off-Topic.
Vettefan om det verkligen blev ANT, men väl OT blev det.

Strahd

Veteran
om du använder windows så ska du anväda dom filer (totalt 3st) som det står windows inom parantes efter.

DreadTom

Veteran
Stradh har skapat en Yahoo-grupp som gör det enkelt att nå andra i sällskapet via mejl, samt gör det lätt att lägga upp filer och sånt på webben.

Meddela Stradh er mejladress så kan får ni en inbjudan till gruppen i retur. :gremsmile:

DreadTom

Veteran
Re: Dillsås? Finns det plats för en till? [OT]

Jag måste få fråga varifrån "Dillsås?"-citatet kommer ifrån..?! Curiousity killed the cat..! :gremsmirk:

DreadTom

Veteran
Ok, nu drar vi vidare!

Tänkte att vi försöker lämna detta forum nu när kontakterna är knutna; mejla mig (adressen, ta bort no.spam , finns i profilen) direkt eller ta kontakt med Stradh (enligt tidigare inlägg) så ni kan mejla hela sällskapet via Yahoo-gruppen.

Karaktärer för äventyret: ni som vill skapa egna kan skicka mig förslag på vad ni vill spela. En vanar-magiker är redan tjingad. Ni som vill ha hjälp att skapa karaktär (Kissowa, fler?) mejlar mig så fixar vi det! Vi kör 'först till kvarn' om det blir för många av samma typ eller helt enkelt för många deltagare i sällskapet.

Äventyret; Slaget vid Röda floden är skrinlagt efter önskemål. Grunnar på annat... :gremsmirk:

DarkAngel

Veteran
Jag är med och lirar om det fortfarande finns plats kvar
Har lirat EON över ett forum innan så har lite erfarenheter :gremwink: