Nekromanti Enstaka spelare söker

Imaron_DM

Veteran
Joined
2 Jul 2002
Messages
3
Location
Uppsala
Spelgrupp med DM kan tänkas ta in enstaka nya spelare. Vi håller till i Uppsala och spelar Dungeons & Dragons 3rd edition.

intresserad ? beök då:

http://imaron.dyndns.org/

Om vi verkar kul så kontakta gärna för att vara med
och spela.. Du bör vara c:a 20+.
 

Imaron_DM

Veteran
Joined
2 Jul 2002
Messages
3
Location
Uppsala
Re: Enstaka spelare sökes av DM

Såg just att topicen var felstavad ..

Vi har en kampanj igång just nu. 2 spelare är aktiva varje vecka 2 andra deltar nästan varje vecka och ett antal andra kommer och går lite när som helst.

Vad vi behöver är en (eller ett par) D&D fanatiker som vill spela varje vecka. kan det va nåt ?
 

Watchman

Warrior
Joined
11 Dec 2000
Messages
213
Location
Uppsala
Re: Enstaka spelare sökes av DM

Det låter verkligen lockande med tanke på att ni verkar ha väldigt intressant och välgjort material av det på er hemsida att döma. Men nu skall jag spelleda en av mina kampanjer och så är jag bara 18 år (fast nästan alla jag har spelat rollspel med är över 20 år), och eftersom ni ville ha personer som är över 20 år så då är jag inte tillräckligt gammal.
 

Imaron_DM

Veteran
Joined
2 Jul 2002
Messages
3
Location
Uppsala
Re: Enstaka spelare sökes av DM

well ålder är nog inget problem .. det var mest en fingervisning. Själv är jag 25 och spelarna är mellan 20 o 25.. dom flesta 23.
..
 

Dr. Acula

Veteran
Joined
19 Mar 2002
Messages
176
Re: Enstaka spelare sökes av DM

Jag vill oxå!!! Fast jag e oxå "bara" 18. Kommer tyvärr inte in på er sida, men ni kan väl höra av er på coolman_@hotmail.com.
ps. Jag bara läst regelböckerna, aldrig spelat dnd.
 

Tarkan

Veteran
Joined
30 Aug 2002
Messages
3
Hej!
Skulle kunna vara intresserad, är 29 år bor i Upplands-Väsby, spelar redan en gång i veckan i alternerande kampanjer i Uppsala. Men är intresserad av att utöka mitt spelande om det verkar något för mig, hemsidan var bra (vid en snabb anblick). Tabellen över karaktärer gav vissa aningar om regelfetishism men men.
 
Top