Nekromanti Ensamt...

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Är det bara jag som spelar aktivt?

Ibland händer det att Dante loggar på för att hänga i Thunder Bluff eller att Fogge kommer och vill göra massa konstiga uppdrag med en. När är det egentligen ni spelar? Jag försöker spela på kvällerna och mycket på helgerna. Mest är jag online och gör uppdrag (just nu i Desolace och Arathi Highlands).

Äntligen bara 3 levlar från min gratispålle, om ekonomin tillåter så kommer jag även kunna skaffa mig en fin varg att rida på. Frågan är bara ifall jag vill lägga ut de pengarna det kostar för att rida på en sådan när man ändå fått hästen gratis.

/Seinet Wintermute - Tjänar grova pengar på steel bars
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
jag spelar semiaktivt.

Nja, typ1 vecka sen sist. Jag har fått en del nya spel vilket gör att jag går in i min spela exlusivt fas. Dock så kommer jag spela mycket mer efter den 16/10 eftersom jag då kommer sitta på min egna burk och därmed slippa dela med lillebrosan, vilket jag räknar med kommer öka min WoWkvot.

/Marcus kommit hem efter första L5R passet.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Beror på vad du menar med aktivit. Jag wowar mellan 20-40 timmar i veckan. Dock är det bara en liten del av den tiden som jag har möjlighet att lägga på Gordia då jag har mycket raidande med mitt andra gille. Just nu är det dessutom en extra aktiv tid med mitt andra gäng vilket har gjort att det blivit ännu mindre tid till Gordia.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Det är väl dumt att Gordia får lida så mycket? Hans vapen kommer ju att rosta sönder :gremwink:

/Seinet Wintermute - Snart level 40
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag är fett restad nu (har varit på Öland då vi inte kunnat använda vår lägenhet på grund av renovering) och drar gärna ut och grindar lite hederligt så jag växer ifrån Ashenvale och kan dra söderut mot Thousand Needles och vidare.

Jag försöker in och spela en stund varje dag, men det blir inte alltid av ifall jag är sleten efter jobbet.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Sweet, då får du grinda upp till level 35 nu då så drar vi och kör det sista i Desolace och går vidare till Tanaris sedan då :gremwink:

/Seinet Wintermute - Glor på kvällens Beck-film :gremtongue:
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Det är kanske sant men med tanke på att jag gjorde detta igår med min andra druid så har Gordia ändå ganska låg prio.
 

Evangelyn

Veteran
Joined
6 Sep 2011
Messages
22
Location
Skarpnäck
Hej på er alla!

Det blir spel lite då och då. Har man fru och två barn " ungdomar " så har man en hel del att stå i. Hemmet måste skötas, annars har man ingen fru kvar tillslut.

Spelar så mycket som jag kan.
 
Top