+1Arfert said:Advanced Fighting Fantasy RPG

CapnZapp said:+1Arfert said:Advanced Fighting Fantasy RPG![]()
Hakanlo said:Ni kanske kan samarbeta om någon sorts konverteringsriktlinjer? Åt båda hållen, då.
Vid närmare eftertanke känns det som att Ensamma vargen främst är direkt konkurrent till Legenden om Morwhayle. Både bygger på en bokserie, båda förefaller vara ungefär lika enkla, mm. Fantasy! känns som en lite, lite annan typ av spel.
Nu vet jag inte hur de svenska böckerna kommer att se ut, men de engelska som Mongoose sålde var samlarböcker i hårdpärm som kostade en bra bit över 100 kr (jag tror inte SF-bokhandeln har kvar några av dessa längre).ninepointone said:En sak som jag tycker känns lite skumt är att man kan crowdfunda första soloboken för 140kr (nivå: gråvarg). Känns inte det rätt dyrt? Med tanke på att det är en vanlig pocket (gissar jag?) så borde priset inte ligga över hundralappen. Tittar man på böcker av samma format så ligger de hos SF-bokhandeln runt 60-80kr. Känns det motiverat att betala dubbelt så mycket för en spelbok?
Gaah!Arfert said:
ninepointone said:En sak som jag tycker känns lite skumt är att man kan crowdfunda första soloboken för 140kr (nivå: gråvarg). Känns inte det rätt dyrt? Med tanke på att det är en vanlig pocket (gissar jag?) så borde priset inte ligga över hundralappen. Tittar man på böcker av samma format så ligger de hos SF-bokhandeln runt 60-80kr. Känns det motiverat att betala dubbelt så mycket för en spelbok?
Anders & Tove said:Ensamma Vargen + Guillou
Anders & Tove said:Tyvärr är nog inte ens Ensamma Vargen stark nog att ta upp kampen med Guillou i pocketställen![]()