You had one job…Och det visar sig att själva add-on inte "fastnade". Vi jobbar febrilt på det!

You had one job…Och det visar sig att själva add-on inte "fastnade". Vi jobbar febrilt på det!
Och det visar sig att själva add-on inte "fastnade". Vi jobbar febrilt på det!
Och nu finns add-on uppe.
/M
Så, lagt till kampanjen - tacksam för instruktionen! Noterar "Sommerlung" i text ovan samt som namn på add-onen (under includes).
Weird, jag ser inte kampanjen i Add-on´s när jag försöker addera den. Ser endast Soloäventyren.
Så, lagt till kampanjen - tacksam för instruktionen! Noterar "Sommerlung" i text ovan samt som namn på add-onen (under includes).
Fan vad konstigt. Jag letar och letar men hittar inget som skulle orsaka det där.
EDIT: Vi får vänta och se om det är något cache-problem.
Testat i Edge och Brave nu och kampanjen syns inte för mig som en Add-On i varken eller.
Vi kommer att lösa det på något sätt även om den inte dyker upp som add-on för dig. Orolig dock att den inte dyker upp som add-on för andra.![]()
Ack, ljuva ungdom. När man hittade Jethro Tulls nya album på Waidele och veckopengen inte riktigt räckte till att köpa det. Tur att man hade en förstående mor.Jag var nån annanstans i tankarna.