Nekromanti En till

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,911
Väldigt snyggt, men ur ett genusperspektiv så är det väldigt tråkigt att hon visar så mycket bar hud, och denna trånande blick.

Eller inte. Skitsnyggt :gremsmile:
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Väldigt snyggt, men ur ett genusperspektiv så är det väldigt tråkigt att hon visar så mycket bar hud, och denna trånande blick.
Vi behöver ju inte börja den diskussionen på nytt. Jag vill bara understryka att de pikarna inte är så särskilt roliga eftersom det inte är på det viset jag menar, eller ens ville att det skulle framstå. Mina allra första inlägg till Per i hans tråd borde visa det. Med andra ord: Jag reflekterade över en grej, fast folk har missförstått och gjort världens grej av det. Kan vi inte bara ta det chill och dra ett streck över det? Jag gillar inte att behöva dra på gamla diskussioner.
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,626
Location
Umeå, Västerbotten
Vitulv said:
Väldigt snyggt, men ur ett genusperspektiv så är det väldigt tråkigt att hon visar så mycket bar hud, och denna trånande blick.

Eller inte. Skitsnyggt :gremsmile:
Pfft. PK fail! Jag är en kvinna som har sex med kvinnor. De ger men frikort att göra som jag vill, för gör jag det är det automagisk PK.
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,626
Location
Umeå, Västerbotten
  • 1. Rita huden i svartvitt. (Mycket lättare)
  • 2. Gör ett nytt lager med en en hudfärgadd blubb samma outline som huden.
  • 3. Dra ner opacitetn lite så att du ser igenom den, måla dit några nyanser. Jämmna ut lite med Gaussian blur.
  • 4. Nu ska du ha ett atfult lager som ser ut ungefär såhär.
  • 5. Duplicera det två gånger.
  • 6. Sätt understa laget till Multiply (40% opacitet 40% fill använde jag). Sätt de överstrsta lagret till Overlay (100% opacitet 100%fill)
  • 7. Ha typ de här resultatet.
  • 8. Peta lite tills du är nöjd. Merga alla 3 hudlagren
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,478
Location
Helsingborg
Vitulv said:
Väldigt snyggt, men ur ett genusperspektiv så är det väldigt tråkigt att hon visar så mycket bar hud, och denna trånande blick.
Hahaha!

Elin, ditt bästa verk. Du har verkligen blivit grym jämfört med när jag såg dina alster för några år sedan.

/Han som gillar färgskalan
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Väldigt trevligt, jag gillar uttrycket i hennes ögon... och jag tror att det skulle kunna förbättras lite genom att du vrider lite på näsan, om du förstår vad jag menar. För mig framstår den lite som att den står ur fas med munnen :gremwink:
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Det låter som en bra metod, speciellt de första stegen, och jag tror att den kan bli bättre om du tar och kombinerar den lite med färgtemperatur.

Med den metod du använder nu så kan ljusare bilder se lite smutsiga ut i min erfarenhet.

Har du provat med att ha lite mer blått i huden? Om så, vad ger det för resultat?
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,626
Location
Umeå, Västerbotten
Lite, men sällan mer än för att antyda vener, och lägga in lite i högdagarana har jag inte kommit. Jag har börjat arbetat lite med tempereadut med rödare områden, men jag har inte ritkigt fått till de blå ännu. Jag exprimineterar förstiktigt.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,278
Location
Örebro
Jag får säga som många andra: ditt bästa verk hittills helt klart. Det känns verkligt - riktigt, riktigt verkligt. Personen känns autentisk och levande. Me like. Väldigt mycket.

*öser superlativ över Elin och hoppas att hon inte drunknar*
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,626
Location
Umeå, Västerbotten
Robert Jonsson said:
Jag får säga som många andra: ditt bästa verk hittills helt klart. Det känns verkligt - riktigt, riktigt verkligt. Personen känns autentisk och levande. Me like. Väldigt mycket.

*öser superlativ över Elin och hoppas att hon inte drunknar*
*Flinar glatt och hostar upp en kallsup*
 

Ichabod_UBBT

Warrior
Joined
10 Jun 2005
Messages
265
Location
Växjö
Väldigt väldigt snyggt! Framförallt härlig stämning och ljussättning i bilden.

Blir fan snart dags att börja göra beställningar! :gremlaugh:

Kort tanke:
Hennes fingrar ser lite skumma ut, det ena är lite väl tjockt kanske.
 
Top