Nekromanti En till ganska kul sak som hände...

Zemoch

Veteran
Joined
28 Oct 2000
Messages
45
Location
Sweden
Tjenare allihopa! En kul sak som hände sist jag spelade Eon med min Kraggbarbar så hände en kul sak. Vi hade slagit läger jag, en till kraggbarbar, en missla och några dvärgar.
När det var misslans tur att hålla vakt blev vi andra väckta av att någon sköt pilar i misslan. Dvärgarna reste sig upp men jag och den andra kraggen låg kvar ett tag. De fortsatte skjuta ett tag och när de inte var beredda börjase jag och den andra kraggen båda en bit över 2meter kuta emot dom med våra svärd på 1,80m plus att vi gick berserk. De som vi kutade emot fick ganska bråttom när vi kom /images/icons/cool.gif vilket är ganska förståeligt. När vi hade köttat dem så lugnade den andre kraggen ned sig men självklart lyckades inte jag göra det så jag gick berserk mot min polare! Det blev en ganska långvarig fight eftersom jag ville att han skulle slå mig medvetslös så jag skulle bli lugn men det var ganska nära att han fick slå ihjäl mig med tanke på att jag har en tålighet på 25. Men men vi har ju en helare i gruppen så det gick bra.



//Zemoch
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
woOoO! woOoO!

(Ämnet var alltså sirenljud..)

[color:red]Elitisk alert! Elitisk alert!</font color=red>
[color:blue]Jag säger:</font color=blue> Han hade kul. Bra spelmöte. Ugh.


/Arvidos, Riddare av nätet
Beväpnad med mus och tangentbord
Ridderlig respekt och ideal
 

Zemoch

Veteran
Joined
28 Oct 2000
Messages
45
Location
Sweden
Nej det var inte livlöst! Det var bara en liten sak av allt som hände. Vi brukar spela ganska många äventyr som man måste tänka sig igenom men det måste ju vara lite slagsmål ibland /images/icons/smile.gif Ha det bra.

//Zemoch
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Re: woOoO! woOoO!

Vem var helaren? Misslan eller dvärgarna?

Med tanke på att misslan säkert dog eller var skadad borde inte det vara han, och med tanke på att dvärgar inte får lära sig andra aspekter än grundkrafterna borde det inte vara de heller.

Jag nämner inte ens kraggerna.

Ok jag är kanske lite strikt men..

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
a-HAA!

JASÅ, men detta låter som RAKA MOTSATSEN till "stelt och statiskt."


/Arvidos, Riddare av nätet
Beväpnad med mus och tangentbord
Ridderlig respekt och ideal
 

Zemoch

Veteran
Joined
28 Oct 2000
Messages
45
Location
Sweden
Re: woOoO! woOoO!

Det var misslan som var helaren och han hade knappt blivit skadad eftersom de knappt träffade med pilarna, det var kassa projektilvapen och det var ganska långt avstånd.

//Zemoch
 
Top