Nekromanti En slottsherres död

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
Hej hej, jag satt å funderade (fan, jag börjar nästan alltid så =P) och förra gången jag spelledde, så var det med en ny grupp. Då spelledde jag det äventyret som finns längst bak i Geminis regelbok. Som då heter En Slottsherres död. Och nu undrar jag en sak till er SL TILL GEMINI som spelledat detta äventyr. Hur blev det för er, hände nåt speciellt under spelets gång? För snart skall jag spela det med en till annan spelgrupp=) jag har visserliten spelledat det 2 gånger nu, och det blev helt olika resultat, skitkul å se på i efterhand! =) men iaf. nå? ha nu en riktigt bra dag!!
 

samiis

Warrior
Joined
20 Sep 2002
Messages
355
Location
Kristianstad
Skriv inte så komplicerade saker, som sådana som inte har spelat gemini utan bara väntar å¨att du ska lära en, om du vill ha svar

men nu fick du ju det ändå...
 

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
vafan, vad var komplicerat för din hjärna där? =P och du samiis, du behöver inte läsa detta, för du ÄR en av de spelarna! =P hehe, ha en bra dag!
 

Mr SL

Warrior
Joined
28 Dec 2000
Messages
395
Location
i ett obetydelse löst ställe
har spelat det massa gånger...... har skrivit extra matrilal okså!!

spellede det på drakon förut okså!!

har skett massa.... folk som frästats och gott med på ruperts sida mm!! spelare som lurat spelare!!

ett underbart äventyr enligt mig...... man ska dra ut på det mörka!! lägga till mer mörker och onska!!
 
Top