Nekromanti En sån där idé, ni vet...

Nerosuferoth

Swordsman
Joined
3 Dec 2000
Messages
409
Location
Menzoberranzan
Jag tog en titt på mina väggar, som till stor del är täckta av Sinkadus-posters, och kom att tänka på att en DoD-affisch inte hade suttit fel. Tvärtom, en sådan skulle vara helt rätt! Exempelvis kunde regelbokens omslagsbild följa med som väggprydnad när man köper spelledarskärmen. Vad tycker RiotMinds och alla ni andra om förslaget?

Nerosuferoth, jourhavande geni

Hail to the king, baby. - Bruce Campbell
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
"en DoD-affisch inte hade suttit fel. Tvärtom, en sådan skulle vara helt rätt! Exempelvis kunde regelbokens omslagsbild följa med som väggprydnad när man köper spelledarskärmen."

Det var en mycket bra idé. Vi får hoppas att Riotminds lyssnar.

En bild av Bergting vore inte heller fel, spec inte en med en äckligt stöddig anka på ;-)

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: Dessutom en annan bra idé

Vore inte fel.

Ett nytt litet äventyr bifogat med Spelledarskärmen vore oxå skoj.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by hasse on 2001-01-21 03:07.</EM></FONT></P>
 

luxor

Veteran
Joined
14 Jan 2001
Messages
169
Location
grenna, I SVERIGE
Re: Dessutom en annan bra idé

ja en poster, ett äventyr och en sån där liten korv av gummi....det vore trvligt...


//Barmhärtighet är något som de svaga har uppfunnit för att kunna utnyttja de starka.
 

neuter

Swordsman
Joined
4 Dec 2000
Messages
451
Location
Valhalla
En fin Paul Bonner affisch skulle sitta rätt i alla DoD-spelares hem :)

"Soylent Green is people!"
 

Warent

Veteran
Joined
19 Jan 2001
Messages
37
Location
Nynäshamn, Sweden
Nu tycker ni säkert jag är hel korkat men vid ett antal gånger har jag hört "spelledarskärm" nämnas. Vad är det igentligen för något.

//Warent, som undrar
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Innehåll!

Det finns många bra idéer.../images/icons/smile.gif Sl-skärmen skulle ju kunna innehålla lite småkrams. Det är ju bara trevligt med stämningshöjare. Som jag sa förut, småkrams... Men man får ju inte önska så mycket att det blir förseningar. Inte för långa förseningar iaf.

Undrar om Riotminds blir glada av att vi önskar så mycket saker eller om dom tycker att det är jobbigt... det återstår att se. Kanske skönt att få veta vad kunderna vill ha, vad vet jag?

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>
 

Dart

Warrior
Joined
16 Aug 2000
Messages
227
Location
Sandviken
Re: Dessutom en annan bra idé

Jo ett litet äventyr vore fint som de som följer med till Kult spelledar skärmen.

"Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once."
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,522
Location
Helsingborg
Spelledarskärm är...

...en skärm SL kan göra sina dolda tärningsslag och ha sina hemliga papper bakom.

Titta på strippen som jag bifogat som Åke Rosenius gjort. Den kan kanske räta ut frågetecknet.

/[color:green]Han</font color=green> som drabbats av åkomman som finns med i den strippen
 

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
Re: Dessutom en annan bra idé

>och en sån där liten korv av gummi....det vore trvligt...

Batong eller dildo?

//Edgar - förvirrad och trött...
 

luxor

Veteran
Joined
14 Jan 2001
Messages
169
Location
grenna, I SVERIGE
Re: Dessutom en annan bra idé

dom kankse kan ge ut två olika spelledar skärmar....en med batong och en med...lite andra grejor...för dom som tycker om sånt....


//Barmhärtighet är något som de svaga har uppfunnit för att kunna utnyttja de starka.
 
Top