Nekromanti En redig käftsmäll!!!

Re: Däcka

Sedan får vi inte glömma att en kraftig spark i ansiktet gör Ob2t6+2 i skada. Om man sparkar någon tre ggr så är det rätt stor chans att man får en extraskada. Man kan rätt lätt dö om extraskadan är hjärna. Annars så däckar man nog med säkerhet. Bara biffar klarar sådant.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

RavenLord

Veteran
Re: Ingenting!?

börjar det inte göra lite väl ont med slag o sparkar nu, jag menar Ob8t6+2 med en spark, OUCH!!! :p

- Death is more universal then life; everyone dies, but not everyone lives. -<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by RavenLord on 2001-08-10 22:52.</EM></FONT></P>

RavenLord

Veteran
mer skada

och varför inte lägga lite magi på skorna, +Ob3T6 kross skada (improviserad magi självklart :gremsmile: ) så är vi uppe i Ob13T6+2

.... hmm, börjar bli lite väl farligt när man gör mer skada med sparkar än med kraggsvärd :gremsmirk: heh

- Death is more universal then life; everyone dies, but not everyone lives. -

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013

Vad får man om man har ett knogjärn då?

"Ägna inte för mycket tid till att vara en bra människa, inte en jävel kommer att tacka dig för det"

RavenLord

Veteran

knogjärn = K+1*
Stålhätta = K+2*
(slag = K spark = K+1)

*ersätter vanilga slag/spark skadan

taget ur minne (börjar bli senil) rätta mig om jag har fel

- Death is more universal then life; everyone dies, but not everyone lives. -<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by RavenLord on 2001-08-12 15:02.</EM></FONT></P>