Nekromanti En misslas otur

Joined
29 Jul 2001
Messages
814
Location
Stockholm.
Efter att ha avslutat det förra äventyret, väldigt skadade o i behov av semester, vilade sällskapet i Chadarians Hopp hela vintern...levde på vunna skatter o deras inte helt obetydliga rykte, och möjligtvis det faktum att de gjort de styrande i staden en tjänst ett par äventyr tidigare...

Utvilade o på jakt efter en av sällskapets käresta (mystiskt försvunnen, men ledtråd som leder till Soldarn), träffar de på slumpade rövare, varav en har en kortbåge som han skjuter på misslan med, slår perfekt, träffar ansiktet o gör 37 i skada...
Inget bra sätt att börja ett äventyr på. (han klarade sig rätt bra ändå, dåliga extraskador)
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Jaha.

Och vad ska det här vara kul för? Anser du det vara en minnesvärd händelse att en oskyldig missla blir skadad?
 

Skäggmisslan

Veteran
Joined
22 Jan 2002
Messages
67
Location
Billinge
Re: Jaha.

Väl talat.

Vi ska visa alla dessa misslehatare vad det innebär att vara misslornas fiende nummer ett.

Skäggmisslan
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Re: Jaha.

Och vad ska det här vara kul för? Anser du det vara en minnesvärd händelse att en oskyldig missla blir skadad?

Nja, det som är minnesvärt är väl snarare att misslan överlevde. Och om misslan är så oskyldig vet vi ju inte, det är ju trots allt en rollperson /images/icons/smile.gif
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Jaha.

"Vi ska visa alla dessa misslehatare vad det innebär att vara misslornas fiende nummer ett. "

Just det. Det är synnerligen svårt att hånskratta med ett kraggsvärd genom lungorna.
 
Joined
29 Jul 2001
Messages
814
Location
Stockholm.
Re: Jaha.

Jag älskar misslor.

Finns inget bättre på Mundana.

Om påståendet att det var ett onödigt inlägg så vill jag påstå att 90% av allt som skrivs här är idioti, så det kan inte vara så illa
 

parasite

Veteran
Joined
16 Jan 2002
Messages
51
Re: Jaha.

Om påståendet att det var ett onödigt inlägg så vill jag påstå att 90% av allt som skrivs här är idioti, så det kan inte vara så illa

Det är tyvär den grymma saningen
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
^-^

att en oskyldig missla blir skadad?

Det är väl alltid kul? Misslor är irriterande, alltså är misslor i smärta roligt :gremsmile:
 

LeJonklev

Swordsman
Joined
30 May 2000
Messages
520
Re: ^-^

Argh! Ditt pecklo! Hur kan du säga något sådant? /images/icons/sad.gif

LL
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
:p

"Det är väl alltid kul? Misslor är irriterande, alltså är misslor i smärta roligt :gremsmile: "

Din elaking! Försöker du få Krille att börja gråta eller?/images/icons/smile.gif
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
;_;

Men jag har en lägre misslesmärttröskel än han har... ;_;
Varför hatar alla mina gulliga misslor?


Storuggla, ska skapa misslereservat
 

The_shadow

Warrior
Joined
13 Mar 2002
Messages
330
Location
Lidköping, Västergötland
Re: ;_;

oroa dig inte storuggle det finns mer än en som gråter blod och börjar planera för en blodig hämnd på dessa Missle faschister.
DÖD ÅT MISSLEHATARNA./images/icons/dragon.gif
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
Re: ;_;

Bah, någon som blir så förtjust i en debil och sjukligt gullig art som misslorna kan inte vara särskilt farlig...

;)
 
Top