Nekromanti En irriterande detalj...

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Detta har ingenting med forumet i sig att göra utan det är TAB funktionen i
din browser..

WHaLe - Som använder piltangenterna
 

Mmm

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
623
Location
Månen
Detta har ingenting med forumet i sig att göra utan det är TAB funktionen i din browser..

Nja, man skulle säkerligen kunna ordna detta genom att sätta (ändra så att 'Fortsätt' kommer först) tabordningen på 'input' fälten, men å andra sidan tror jag inte Gard har varken tid eller lust att gå in och peta i forumsystemet för en sån grej.

Jag själv tycker inte tre TAB tryck är så farligt mycket. Jag brukar dessutom inte vilja förhandsgranska mina inlägg, dvs avmarkera den nedre kryssrutan, vilket gör att för mig skulle det vara katastrofalt om 'Fortsätt' knappen hade en tidigare tabordning. Det går nog inte att gör alla tillfreds i den här frågan.

//Mmm
-Allt brunt är inte choklad
 

Mmm

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
623
Location
Månen
Nitton tabbar låter mer än sju svåra år och ett nöd år =), inte kul mao.

//Mmm
-Allt brunt är inte choklad
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Förenklingstips

Om man i sina visa-inställningar ställer in att man inte vill ha förhandsgranskning så slippar man kryssa av den rutan varje gång om man inte vill titta på den mer än ibland.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Visste inte att man kunde göra sådana avancerade saker i HTML...
Håller mig till min C++ istället...

WHale - Inlägg 666!!!
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
*host*slött*hosthost*


[color:green]/P|uT0NiUm</font color=green> - "Ancilla, face mea laganum!"/images/icons/tongue.gif
 

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Använd textbaserad browser. T.ex. Lynx eller w3m.. Min favorit är Links, tyvärr stöder den inte cookies och är därför värdelös på forumet...

WHaLe
 
Top