Nekromanti En i mängden av nyfrälsta säger hej!

Byråkraut

Veteran
Joined
10 Feb 2018
Messages
9
Hej,
Jag heter Micke i den riktiga världen och till vardags arbetar jag som kulturbyråkrat. Som flera andra idag har jag efter ett längre uppehåll (typ 25 år) återupptäckt nöjet att med att spela rollspel. Under detta uppehåll har jag nästan i smyg köpt och läst, huvudsakligen svenska rollspel. Har under ett par år varit lurker på forumet för att få mig en bild av hur landet ligger. Sedan ett par år tillbaka har jag en spelgrupp tillräckligt stor för att kunna spela flera olika spel med bra täthet (1 gång/vecka). Hoppas att kunna bidra på något så sätt till intressanta diskussioner.

Just nu spelar vår spelgrupp igenom Konfluxsviten med Svavelvinterregler (inklusive skuggspel) samt Oktoberlandet Tsarens röst och Den sista Najaden. Båda bra spel och kampanjer på olika sätt. Att vi överhuvudtaget spelar regelbundet känns som en vinst även om jag älskar att bara läsa olika spel och tankar kring spel. Vill så här i efterhand bara tacka för mängden intressanta diskussioner jag tagit del av i smyg. Nu är det slut på det! ????
 
Top