Nekromanti En hyllning och tack!

Spiral

Veteran
Jag ville bara säga tack för ett fantastiskt spel! Jag älskar eon och allt som skrivs om mundana. Det är en oslagbar värld och jag längtar enormt till Alver modulen och Damarien =D

Kanske lite poänglöst inlägg kan tyckas, men jag tycker att det behöver uppmärksammas hur bra det här spelet är. Det är allt.

Tack igen.
/En ödmjuk spelare

Demo

Veteran
Exakt!
Håller helt och hållet med dig Spiral :gremlaugh:

Eon är bara bäst...mer finns det inte att säga.
Jag säger också Tack!

Weilyn

Veteran
Det är väl aldrig poänglöst att ge komplimanger? ;D
Och jag håller med dig, Eon är ett underbart spel, som hhar skänk mig och mina vänner ett nästintill oändligt antal timmar av underhållning.

En eloge till författarna!

Vovven

Veteran
Eon är sjukt bra (även om jag tycker om att vara kritisk mot vissa delar när det gäller stridsreglerna :gremwink: )

Även servicen på neogames förtjänar en stor gyllene stjärna anser jag.

Myrcht

Veteran
Bra initiativ ändå att skapa denna tråd tycker jag, både Eon och författarna förtjänar att få en stor hyllning och ett stort tack för ett riktigt bra rollspel (speciellt världen Mundana!!)

Hoppas att ni fortsätter utvekla detta spel med moduler osv. i alla "Eoner" framöver :gremwink: :gremlaugh:

k7e9

Hero
Jag kan väl bara stämma in i kören...
Och jag tror jag kan tala för mina dedikerade spelare också, jag menar snart har vi haft en och samma kampanj pågående sedan september 2005...

Guldstjärna, lätt!

Craygh

Swordsman
Jag älskar EON jag också, men jag ser fram emot kommande böcker med en blandning av förväntan och fasa...