Nekromanti En funktion till!

Legioth

Swordsman
Joined
26 Apr 2001
Messages
666
Location
Esbo, Finland
Skulle det vara möjligt att fixa till det så att trådarna i "Top 10 betygsatta trådar" på infosidan på något vis skulle filtreras, så att trådar som t.ex. "Om ni inte har något att säga, svara inte" inte skulle ligga där. Tråden börjar kännas gammal, och är inte så intressant, fastän den fått många höga röster.

Kanske göra så att klibbade trådar inte syns där, eller någon form av tidsbegränsning?
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
"som t.ex. "Om ni inte har något att säga, svara inte""

Fast den tråden är ju ändå rätt charmig... :gremgrin:
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Sådär ungefär? Att sortera bort klistriga trådar gör att info-sidan tar lite längre tid att ladda, men då den ändå tar så lång tid så tror jag inte det gör så stor skillnad. =]
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,591
Du är verkligen på gång nu!

Jag chansar och klämmer in ett förslag till:

I trådvisning av meddelande hade en länk "Första olästa meddelande" varit behändig, det vill säga att hoppa till det första olästa meddelandet i tråden.

Vid närmare eftertanke kanske det är en dum request, jag kom på att lästa meddelanden antagligen lagras clientside. Nåja, jag frågar i alla fall.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Det var ju bara frågan om att ändra en 0:a till en 1:a i konfigurationsfilen för info-sidan så det var ju inga större problem.

En länk för att hoppa till nästa olästa inlägg i trådvisning är något jag önskat länge också och som andra har efterfrågat. Jag har dock inte orkat göra något åt det, men det är fullt möjligt.
 
Top