Nekromanti en fråga..

Mutant

Warrior
Joined
3 Oct 2000
Messages
209
Blir det inte tillslut tråkigt att spela western, ja menar det är ju inga som helst miljö skillnader eller?? det verkar som hela spelet är ensidigt man är ju endå bara i västern...
clintan lir kan ju va kul någon gång men verkligen inte hela tiden.

First i was blind, now i can see.
 

Glacius

Veteran
Joined
14 Mar 2001
Messages
131
Location
Stockholm
Bara i Western? En hel kontinent, och det kallar du bara?
Skulle vilja passa på att fråga en sak angående ett spel du gillar också. Blir det inte tråkigt att spela DoD: Chronopia, jag menar, det är ju inga som helst miljöskillnader, eller? Det verkar som hela spelet är ensidigt, man är ju endå bara i Chronopia.

Hoppas du förstår min poäng :)


/Max
 

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
Ja, eller hur?

Jag kan också tillägga, att det inte bara finns prärie i western, det finns skog, berg, tempererade regnskogar osv...

Robin says "In Anders & Tove we Trust"

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
 

Mini

Veteran
Joined
5 Jul 2000
Messages
72
Location
Uppsala
Var hälsad.
Det finns en skillnad mellan Alaskas kyla och Arizonas öken. Det finns även en skillnad mellan civilisation och vildmark. Slutligen finns det även en skillnad mellan början på 1800-talet och slutet.
Det finns gott om variationer, bara man tänker efter och sätter sig in i miljön.
Ha det gott
önskar

Mini
 

Erkki

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
74
Location
Malmoe, Sweden, Tellus.
Det finns faktiskt ett skäl till att det finns en uppsjö västernfilmer. Jag lovar att det finns fler sådana än fantasyfilmer... faktiskt.

Vad din fråga bottnar i är att du inte kan tillräckligt mycket om vilda västern. Jag lovar dig, om du sätter dig in i miljön så förstår du att det handlar om en mycket dramatisk period. Möjligheterna är faktiskt oändliga.

E.
 

(vulg)

Veteran
Joined
1 Feb 2001
Messages
104
Location
Göteborg (nästan)
det är ju ensidigt och tråkigt att spela Cronophia. När vi spelade det så var vi visserligen alldrig inne i staden


välkommen till alvstaden eeh... alvsala.(har aldrig varit bra på namn) Här bor mest skogsalver och dimalver och ett par stadsalver...

länge leve landet av de stora axelskydden/skyddet!!!
 
Top