Nekromanti En fråga...

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
Re: Hundkonspirationens anfall [OT]

Avsäger mig allt släktskap med alla boende i Kba anser mig vara högre på utvecklingsstegen.....
Pah.... Det där ser jag som en krigsförklaring...!
Förbered dina trupper... jag är påväg med mina armeer! :gremmad:
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
Re: Lite OT vadå OT >HOT :BOT?????

har bara spelat med den ena gruppen i ett par månader den adra kommer inte från KObacka.........
Men va folk ska dissa kungsbacka idag da... Om det inte hade varit för att jag redan hade ett krig på g. så hade jag nog satt efter dig i detta ögonblick! :gremmad:
 

Bävern

Veteran
Joined
30 Nov 2002
Messages
45
Location
Umeå
Re: Det är inte mycket svårare än att chatta, faktiskt

Man bli ju riktigt sugen ju! :gremsmile:

Har det här varit uppe på forumet förut,
någon som söker spelare?
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Inte jag, iallafall...

Det finns en gammal tråd på 'Kontaktannons', men den lär inte säga dig så mycket. Du kan väl starta din egen grupp?

Mogge kanske blir ledig i framtiden dock.
 

Irratic

Veteran
Joined
4 May 2003
Messages
143
Location
Åsa
Re: Hundkonspirationens anfall [OT]

Känner mig som USA mot Iraq eller nåt, trampar med förtjusning ner din armÈ speciellt om den kommer från Kba, eller ännu bättre beväpna dem & sätta sig ner i baden-baden stolen & titta på när de sätter den farliga änden av vapnen mot sig själva & trycker in avtryckarn, har aldrig sett apor använda skjut vapen korrekt. HEHEHEH =P
 

Irratic

Veteran
Joined
4 May 2003
Messages
143
Location
Åsa
Ja tyvärr kan man spela på nätet, tycker inte om det känns plastigt att skriva det på skärm alternativt papper, får ingen ritkig spelkänsla av det, jag menar rollspel är en mer social hobby man skall kunna se sina medspelare.... bara min åsikt...
 
Top