Nekromanti En fråga...

Firefly

Veteran
Joined
16 Sep 2001
Messages
126
Location
Mora
Jag har precis blivit klar med ett Tabletop-spel, som jag anser är ganska seriöst, men problemet jag har just nu är att publicera det. det ligger som en Zippad pdf-fil men det blir likförbannat för stort för att lägga in som en bifogad fil. har ni något förslag hur jag ska gå tillväga?
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"det ligger som en Zippad pdf-fil men det blir likförbannat för stort för att lägga in som en bifogad fil. har ni något förslag hur jag ska gå tillväga?"

Skicka ett brev till någon av redaktörerna, och fråga om de kan lägga upp det bland gratisspelen. Om det går, och de gör det, skapa ett inlägg där du länkar till spelet.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
helst den redaktören som är ansvarig för det hela.

Illern är det va?

chrull - inge koll
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Japp

Eller så gör man det enkelt för sig, och använder rollspel@rollspel.nu , den officiella "gratis rollspel"-adressen.
Iofs så har vi inte lagt upp strategispel förut, så.. Vi får väl se hur det går.
 

Firefly

Veteran
Joined
16 Sep 2001
Messages
126
Location
Mora
Re: Någon gång... [ant]

jag har fixat, det ändå.

jag hade lyckats klanta mig i nedpackningen (sparkar sig själv i bakhuvudet). så ni kan ju kika in nu på allmänt forumet och spana in Panzer M.E.C.K. och se om det är nåt ni skulle tänka er att spela själva.
 
Top