Nekromanti En dröm (Gurgeh, Dimfrost)

The_Gorger

Hero
Joined
28 Aug 2002
Messages
920
Location
Strömstad, Västra götalands län
Jag kom just till Malmö med en stor låda med lustiga hattar, statyetter och annat halvskräp. Bland allt detta fanns en lapp med en nertecknad dröm. Den var odaterad, så jag har ingen aning vilket år den är ifrån. Den har några på nacken iaf. Den är inte så rolig, men lite bisarr. Jag kände att det var läge att posta det och sedan slänga lappen. Here goes:

Jag drömde om att jag och Gurgeh delade ett studentrum som var rätt litet. Konstigt npg bodde vi två i det och där fanns två sängar. ALL golvyta var täckt av papper, kläder, spel, pärmar m.m. Det var kort sagt extremt ostädat. 99% av allt skräp var dessutom mitt. Gurgeh brydde sig dock inte. Så plötsligt kom tre av hans vänner över och skulle rollspela i det trånga rummet. Jag föste fram en gång åt dem så de kunde komma fram till sängen. En av dem var Dimfrost, men de andra två var väldigt lika Dimfrost. De skulle spela något väldigt seriöst i en Bamse-setting. De skulle spela Bamse, Lille Skutt och Skalman. De började byta kläder och Dimfrost drar på sig en tight rosa piké och frågar sedan Gurgeh "kan vi skippa tomtelösskägg idag?" Sedan vaknade jag.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,786
Location
Göteborg
Jag tror inte att det där var en dröm. Jag tror att det var början på en erotisk novell du höll på att skriva.
 
Top