Nekromanti En by till förfogande.

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Jag har scannat in en by som jag ritade för några år sedan. Nu lägger jag upp den här så andra kan ha användningen för den om de vill.

Varsågoda, hoppas den kommer någon till väl användning.
 

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,183
Location
Lunden, Göteborg
Re: Tack!!!

Sånt här är alltid trevligt. Roligt att folk är generösa och delar med sig. Dessutom så var det en riktigt bra karta.
 

Patrick-S&S

Veteran
Joined
1 Sep 2002
Messages
16
Location
Malmö
Re: Tack!!!

Vill ni ha kartor och dylikt kan ni alltid ladda ner från min hemsida. Den är egentligen till rollspelet Hârn men kartorna i vissa artiklar kan användas överallt. Mest herrgårdar, borgar, och kloster.

Klicka här för godbitar
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Bybor att utnyttjas.

"Du har inte lust att fylla i med vilka som bor i byn och sånt?"

Jo det kan jag väl, kruxet är bara att dokumentet finns i min gammla pensionerade dator. Den pdf-fil som jag bifogar nu är inscannad version av det jag printat ut.

Vad gäller namn så gjorde jag denna by innan DoD6 släpptes så det är därför som namnen inte är speciellt nordisktklingande alla gånger men det är ju bara att ändra de namn man inte gillar.

By är tänkt att vara lågmäld, dvs det finns inga fantastiska skatter och/eller monster som lurar i någons källare.

Det enda nummer som inte finns med i pdf.filen är nummer 1: torget. Jag kände att det inte behövde närmare förklaring än så här.
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Kul...

...att du gillade kartan, man tackar. På eksem begäran så har jag nu även lagt ut byborna. Inlägget finns nedan.
 
Top