Nekromanti En bugg, kanske?

DAKRilla

Hero
Joined
12 Mar 2002
Messages
1,283
I denna tråd upplever jag något underligt. I själva ursprungsinlägget (dit länken direkt leder) är allt som normalt men när jag går "in" och läser Chrulls svar händer något underligt: Helt plötsligt får Samiis en medalj bakom sitt namn nere i överblicken över Hela tråden, en medalj han annars inte har förmodligen eftersom han inte donerat några pengar. Jag bifogade en bild för att visa hur det ser ut för säkerhetens skull.

Att tråden blivit låst har kanske med saken att göra?
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Jag har också sett att ett gäng fått medaljer men inte fått färgen på namnet ändrat och därmed inte donerat något (eller?). Det stör mig inte nämnvärt men skulle jag gissa så har det något med Cookies eller så att göra...

*gissar*
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Det händer här också. I båda fallen uppstår fenomenet när man ser på chrulls inlägg. Och han har donerat pengar, men har redan ett admin-märke där medaljen skulle hamna. Det verkar som en ledtråd i alla fall

JPS
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Jo, när man visar inlägg i trådat format så visas en medalj efter användaren i huvudinlägget om den som skrivit inlägget man tittar på ska ha en medalj.

Ska försöka fixa till det.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Sådär, då har jag trollat lite. Nu ska färgerna såväl som medalj bli korrekt på alla ställen även i trådad visning och vid expanderad inläggslista.

Säg till om det är någonstans jag missat det nu.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: Miss? (ANT)

Jo, på övriga sidor än inläggssidorna har jag inte gjort någonting. Tror det får vara som det är faktiskt.
 
Top