Nekromanti En bra, minimalistisk PDF läsare för windows

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Jag behöver en minimalistisk PDF läsare, jag har redan en MuPDF men den kan bara visa en sida i taget och det är mycket lättare om man kan ha dubbelsideuppslag, om den kan editera editerbara pdfer är det också bra, men förutom hastighet är det de enda två behoven jag har förutom att den ska klara av att visa PDFer och vara till windows (nej inga rekommendationer på platta tack).

Det är väl allt jag kan säga här.
/Luna Lovegood
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,608
Foxit. Lättviktig, dundersnabb, har alla funktioner man behöver.

Sedan jag provade den så har jag startat Acrobat en enda gång, för att se om den verkligen var så långsam som jag kom ihåg den. Det var den.
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Troberg;n101399 said:
Foxit. Lättviktig, dundersnabb, har alla funktioner man behöver.

Sedan jag provade den så har jag startat Acrobat en enda gång, för att se om den verkligen var så långsam som jag kom ihåg den. Det var den.
Jag använde det förr men så dök detta upp, enligt de själva har de nu tagit bort skräpet, men har någon installerat nyligen och kan bekräfta det?

Iövrigt använder de också vB5. *Trivia*

/Luna Lovegood
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Sumatra PDF är det mest minimalistiska jag har lyckats hitta. Funkar kalas. Men kan nog inte redigera.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,608
Luna Lovegood;n101511 said:
Jag använde det förr men så dök detta upp, enligt de själva har de nu tagit bort skräpet, men har någon installerat nyligen och kan bekräfta det?
Jag installerar via ninite.com, då slipper jag allt sånt. Du kan också slippa det genom att bocka av det i installationen, men de flesta missar det och klickar reflexmässigt på varje 'Next' de ser.
 
Top