Nekromanti En början

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln En början
Morgon dimman låg tät över fälten på denna glesbygd. Bara några få solstrålar kunde leta sig igenom diset. Daggens kristall droppar täckte fält och äng.

Ett rådjur stod fridfullt och betade längst efter en skogsdunge. Den gyllenbruna kroppen rörde sig smidigt och elegant där det gick. Det var långt till närmaste stig och landsväg.

Ljudet av dova hovar var det enda som störde den fridfulla tystnaden. Rådjuret sträckte på nacken och spände öronen oroligt.

Helt plötsligt dog ljudet och råd... (1208 fler tecken)

Gå till artikeln

Dimfrost

Special Circumstances
Om du inte ser det tycker jag synd om dig. Jag trodde att du kunde skriva...

Särskrivningar. Fel prepositioner. Stavfel. Upprepningar. Men det är ändå inte det värsta; det finns inget slut, ingen direkt handling och absolut inte någon poäng över huvud taget. Sådant borde aldrig få synas på framsidan.

/Dimfrost

walium

Ganska töntig, faktiskt
Är det här verkligen en diskussion som ska föras i Kultur-forumet överhuvudtaget? Ta istället upp artikeln som ett exempel på vad som borde förändras i den pågående (nåja) diskussionen på Rollspel.nu-forumet.

Dimfrost

Special Circumstances
Det har jag ju redan gjort. Jag länkade till mina tidigare åsikter om innehållet, och då var det den här "artikeln" som var den utlösande faktorn.

Och jag kommenterade artikeln; att sedan kommentaren hamnar på detta forum är inte mitt problem. :gremtongue:

/Dimfrost