Nekromanti Eleven Lists of Fantasy Names

Caligo

Swashbuckler
Joined
3 Aug 2010
Messages
1,986
Location
Göteborg
Megaton Games släpper en liten billig produkt:

http://rpg.drivethrustuff.com/product/101601/Eleven-Lists-of-Fantasy-Names

"In this easy-to-print PDF you will find names generated using the "Megaton Games Fantasy Names Generator". Eleven different sorts of names and 100 names each. Pick a name or roll a d100 to randomly determine a name."

Edit: Funderar på om detta skall läggas här i promotion, i nyhetsforumet, eller i Megaton Games egna forum?
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,413
Location
Umeå
Grattis

Caligo said:
"In this easy-to-print PDF
Om jag såg rätt så var det någon slags brun bakgrund på pdf,en, går den ta bort?

Sen inbillar jag mig att det kan vara lite svårt att ta betalt för ett gäng namn, det finns ju ganska stora högar ute på nätet gratis...
 

Caligo

Swashbuckler
Joined
3 Aug 2010
Messages
1,986
Location
Göteborg
Hans E Magnusson said:
Grattis

Caligo said:
"In this easy-to-print PDF
Om jag såg rätt så var det någon slags brun bakgrund på pdf,en, går den ta bort?

Sen inbillar jag mig att det kan vara lite svårt att ta betalt för ett gäng namn, det finns ju ganska stora högar ute på nätet gratis...
Tack för feedback!

Hmm. Du har rätt. Skall lägga in bakgrunden som ett separat lager. Fixar ikväll.

Japp. Denna produkt fyller den funktionen att sälja in Excelgeneratorn (har redan sålt ett extra ex sedan jag lade upp PDFen). Och PDFn har blivit såld en gång iallafall så helt hopplöst är det nog inte :gremsmile:
Sedan när jag fått upp lite "riktiga" spelprodukter (några månader) så kommer jag att sänka priset, ev. till 0. Kanske slå ihop med excelgeneratorn.
 
Top