Nekromanti Eld och Sot

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Det där verkar ju mycvket lovande måste jag ju säga !
Bilden är ursnygg ju !! Så jag väntar med spänning inför den här boken !
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Trevlig omslagsbild, men det har vi ju börjat förvänta oss ifrån Riotminds vid det här laget. :gremsmile:
Hoppas bara att resten av modulen också håller måttet. Vilka är det som skriver på den och går det att få något närmare besked om när den kan tänkas vara klar?
 

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Otroligt snygg bild. Blir nästan sugen att börja med DoD och överge mitt kära EON.
Är bilderna specialgjorda för Riotminds eller?
 

Petri

Veteran
Joined
22 Jul 2003
Messages
159
Location
Göteborg
Som vanligt är bilden snuskigtbra. Det är texten jag är rädd för... eller mer specifikt reglerna. Stämningstexterna håller ofta hög nivå, tycker jag, medans ibland så blir man förrvirrad och har svårt att förstå reglerna.

Edit: Fast okej det är ju en rasbok så det handlar ju inte om regler utan just stämning så jag har faktiskt rätt så höga förväntningar på den.
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Det är alltså en rasbok? Som vanligt är jag besviken över sättet ni till slut valde att presentera Trudvang, men okej. Som jag förstod det var den ursprungliga tanken att presentera Trudvang bit för bit genom äventyrsböcker, vilket jag tyckte var en skitbra idé. Istället blev det områdesböcker och rasböcker. Gäsp. Nåja, om det är vad folket vill ha, så får jag väl finna mig i det. Jag köper ett annat spel istället.
 

Magnus Malmberg

Veteran
Joined
10 Aug 2000
Messages
49
Den kommer vara skriven på samma sätt som Mittland och osthem..

Men köp du ett annat spel om du vill :gremsmile:

/Magnus
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,480
Location
Maastricht
Att riotminds beställer alla sina bilder direkt från en konstnär istället för att köpa bilderna från en konstnär som redan sålt dom som bokomslag är ju så fruktansvärt guld ! Det är inte alla som tänker likadant, ingen nämnd ingen klämnd.
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,358
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Att riotminds beställer alla sina bilder direkt från en konstnär istället för att köpa bilderna från en konstnär som redan sålt dom som bokomslag är ju så fruktansvärt guld ! Det är inte alla som tänker likadant, ingen nämnd ingen klämnd.
Jag håller med dig. Genom att göra just på detta vis så lyckas Riotminds förmedla en klar känsla av vad spelet har att erbjuda. Man blir verkligen inspirerad av bilderna till Riotminds moduler. Den här känslan saknas med många av tex Eons moduler.

MiniMoni
 
Top