Nekromanti Egna bilder

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,574
Du vet att det är fult att ljuga, right?
Jäpp, därför gör jag aldrig det.

Förövrigt har du tagit mycket snygga bilder, skönt att se foton tagna av någon som förstår sig på bilder.
Tack så mycket, men jag förstår egentligen inte bilder. Jag är en glad amatör som skjuter på känsla.

När jag får ork ska jag lägga upp resten av mina bilder. Jag har lärt mig efter hand, så de är antagligen bättre.

Om någon vill använda någon av mina bilder i rollspel så är det OK, så länge som det inte är en bild med en identifierbar person på. Jag vill inte använda bilder på folk utan att de är tillfrågade. Tala gärna om för mig att ni använder den och skriv att det är jag som tagit den.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,574
det var bland de vackraste miljöbilder jag har sett!! är det ok om jag tecknar av ett par stycken och använder i bilder till mitt rollspel?
Tackar! Ärligt talat så tror jag att motiven gjorde mesta jobbet.

Som jag nämnde i ett annat inlägg nyss, så är det OK. Enda villkoren är att det inte får finnas identifierbara personer på dem (vill inte använda någons ansikte utan medgivande), tala om för mig att du använder dem och lista mig gärna som ansvarig.

Bilden när jag landstiger i Aqaba (ligger under "Blandat") får du använda fast det finns en identifierbar person! :gremgrin:
 

Muggas

Hero
Joined
16 Nov 2001
Messages
1,015
Location
Stockholm
tala om för mig att du använder dem och lista mig gärna som ansvarig

absolut, credits till dig blir det :gremsmile:

Bilden när jag landstiger i Aqaba (ligger under "Blandat") får du använda fast det finns en identifierbar person!

Apropå den bilden: skicka mig gärna ditt träningsprogram. Jag är inte i närheten av en sådan muskelutveckling, trots många års hård träning... :gremwink:
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,574
Apropå den bilden: skicka mig gärna ditt träningsprogram. Jag är inte i närheten av en sådan muskelutveckling, trots många års hård träning...
Man ska inte träna hårt, man ska träna smart! I Amman, Jordanien så kan man i sportaffärer köpa burkar stora som en syltburk med "Enzymic Anabolic Steroids". Mycket enklare än att lyfta skrot!
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Tack så mycket, men jag förstår egentligen inte bilder. Jag är en glad amatör som skjuter på känsla.

Wûnderkid Troberg.
 

neuter

Swordsman
Joined
4 Dec 2000
Messages
451
Location
Valhalla
Tecknar ständigt och jämt. Tyvärr har jag inte lagt ut något bra på nätet på ett riktigt långt tag. Men har ett gäng äldre bilder på min hemsida
 

Muggas

Hero
Joined
16 Nov 2001
Messages
1,015
Location
Stockholm
Re: Egna bilder [OT]

Då har jag ju slitit i onödan!

Jag tränar smart... tidsmässigt. Men när jag väl tränar blir det tungt (men strikt. och hög skaderisk :gremcrazy:). Jag har slitit med vikterna i så många år nu, att jag antagligen kommer att fortsätta med den metoden rakt av, hur dumt det nu än är... :gremwink:
 
Top