Efterlysning: De nedladdningsbara karaktärerna

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
811
Location
Umeå
Hej!

Jag och några kompisar har så här i Covid-tider på nostalgiskt skoj tänkt återuppta en gammal N2-kampanj som vi övergav för en sådär 20 år sedan. Vi verkar ha tappat bort karaktärsbladen, men eftersom hon som spelledare var ny på att spelleda så körde vi med de nedladdningsbara karaktärerna som fanns till äventyret Showdown: Berlin.

De verkar inte alla finnas med i den fysiska kopian av äventyret utan de fanns nog bara att ladda ned från neogames.se. Innan vi försöker återskapa karaktärer som vi spelade för 20 år sedan från minnet är det någon som råkar ha de gamla karaktärerna liggandes någonstans? Tror namnen på dem ska vara Franz Welter, Norbert Hax, Lindsay Thode och Thomas Rodin.
 

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
811
Location
Umeå
Tackar. Jag gjort försök till den sökningen själv, men uppenbarligen är min Google-Fu för svag. =)
 
Last edited:

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,189
Location
Göteborg
Varsågod! Wayback Machine verkar vara lite olika noggrann i de olika ögonblicksbilderna som sparas av hemsidorna. Så ge inte upp om nedladdningsbara filer saknas i den version som du tittar på, utan testa några andra ögonblicksbilder. Just i det här fallet hade jag tur och hittade en på första försöket.
 
Top